24 May 2009

Naduf

M-am cam saturat:

- sa ajut pe cineva cu draga inima si total dezinteresat si sa nu primesc un simplu multumesc in schimb
- sa ma tot chinui sa pastrez legatura cu unele persoane care nu fac eforturi similare si nici macar nu dau un telefon
- sa ma intalnesc cu persoane care it turns out ca doar vor sa se holbeze la mine si cam atat si nu fac eforturi sa si poarte o conversatie ceva mai inchegata

M-am tot ciocnit de astfel de persoane lately, chiar e cam ciudat ca am mai multe exemple pentru fiecare caz... asa ca, guess what, incepand de azi imi propun in mod solemn sa evit sa mai investesc in astfel de oameni.

Howgh!

7 comments:

Ana said...

se intampla, mai, Zu. Oho, si se intampla des.
Da' de ce se holbeaza?:D

Ceska777 said...

Hm,
si eu am obosit sa incerc sa resuscit legaturi cu oameni carora se pare ca nu le pasa....si uite cum totusi, peste doua saptamani sunt in tara si o sa mai fac o incercare!

Zu said...

@ Ana: Multumesc, aveam nevoie sa aud ca nu sunt singura cu cucuie... Se holbeaza de curiozitate sau ca sa is bifeze inca o activitate indeplinita in agenda.

@ Ceska777: Imi e necaz pentru ca imi place sa fiu prietenoasa si deschisa dar parca stric orzul pe gaste :-)). Well, probabil ca nici eu nu o sa ma invat complet minte si peste ceva timp o sa ma apuce din nou "disponibilitatea" asta, pfff. Oricum iti tin pumnii stransi, daca aflu ca iese bine ma voi simti si eu mai "incurajata" :-))...

Ana said...

ceska, zu, nu stiu daca trebuie sa incercati sa resuscitati ceva...faceti efort si cheltuiti prea multa energie. sunt patita, please, don t

zmeura said...

sunt si eu in acelasi club. pur si simplu cred ca nu merita efortul asta. m-am saturat sa tot incerc si sa situatia sa ramana aceeasi.

buba este la cineva, dar nu la noi.

Zu said...

Da' buba ma doare pe mine... asta e nasol...

Ok, probabil ca e o idee sa fondam un club si sa ne turnam una alteia apa rece in cap cand ne apuca, sau, daca ne chinuie asa de tare, macar sa fim acolo sa amortizam caderea de dupa :-)). Clubul patitelor cu intentii de recidivare :-))

zmeura said...

subscribe