25 June 2009

Banc

Pe vremuri stiam pe de rost versurile de la diverse melodii rock si eram capabila sa identific o groaza de melodii inca de la primele acorduri. Acum pot sa cant melodiile din Cutiuta Muzicala oricand, oricum... hell, cred ca le pot canta si in somn... Veverite strangatoare de alune si iepurasi coconasi ies din reflex de pe buzele mele si ultima data m-am trezit intrebandu-ma daca ce se auzea in fundal la o cafenea era Metallica. Nu mai stiu... am pierdut... am nevoie de o spalare de creier pentru ca, da, toate cantecelele astea sunt dragute pentru odrasle insa parintii, oooo, parintii se suie pe pereti. Motanasi, ratuste si pitici se amesteca fantasmagoric si, zau asa, unde sunt WASP-ul si Metallica de alta dat'??? :D

Asa ca, atunci cand am primit urmatorul banc... eeee, da, m-a uns pe suflet, hehehe:

In padurea cu alune, aveau casa trei pitici.

Vine pupaza si spune:

"Simptomatic, idiosincrazia dilematica îsi reverbereaza atenuant ecourile absconse protoarmonice din spatele semitranscendent si disonant al obscurantismului incandescent de sorginte medievala, capsulând filonul crepuscular sincretic si aluziv metempsihotic al transmigratiei alchimice înspre circumvolutiunile interioare ale epocii istorice care tind sa formeze adevarate supape paleontologice înspre propensiunea paradigmelor de orientare paseista."

Pupaza a fost ucisa cu bestialitate de cei trei pitici...

3 comments:

Ceska777 said...

Daca pupaza chiar a spus asta piticii au circumstante atenuante!

Zu said...

:D oooo, da :-)), dar si cand spune de n ori pe saptamana ca "vreau sa stau si eu aici", well, mie imi vin idei criminale...

adra_bell said...

Si eu as strange-o putin de gat pe pupaza aia, ba chiar si pe cel pisoi care sta pe o lada de gunoi.
Ada Milea, Aventurile lui Apolodor,versurile sunt asa nostime, Zecchino D'oro, treba lor ce versuri au ca eu nu stiu italiana, si ceva rock merge. Eva e mare fan Therion si ii mai place Yngwie, Rising Force:))