25 June 2009

Dimineata cu realizari

De vineri suntem la munte. Fara Bu, doar cu Buna si, mai nou, cu Bro' si gogoasa. Soare, ploaie, aer curat, avem de toate :-).

Well, la munte odrasla si cu mine suntem colegi de camera: el in patutul lui, eu alaturi, auzindu-i fiecare miscare. E insa un copil bun, doarme tooooaaaaata noaptea, mai nou a renuntat si la masa de la ora 6:00 si acum nu ne vedem la fata pana la 9:00. Daca se trezeste mai devreme mosmondeste la el in patut, foarte rar plange. Singura chestie e sa nu ma vada...

Asa ca, azi de dimineata, pe la 8:20, il auzeam miscotind si, decisa sa ma duc sa fac un dus repede- repede, am ridicat usor capul, sa vad ce face si sa ma retrag din camera pe sest. Si am incremenit, holbandu-ma cu gura cascata la scafarlia ridicata semet a odraslei mele care statea bine-mersi pe burta!!!

Se rostogolise singur peste noapte, for the first time ever!!!!

8 comments:

Unknown said...

Hehe, ati trecut la articleria grea. Andrei nu a mai stat locului dupa ce a reusit respectiva performanta. Acum are tentative de a pleca in patru labe. Sunteti mai precoce cu dormitul decat noi. Mosmondeata al meu imi da trezirea pe la 5 - 6, cu ceva noroc pe la 7 apoi el se mai culca o tura de pe la 9 - 10 si inca o data pe la 4 dupa amiaza, iar eu raman treaza toata ziua.

mariamirabela said...

Wow, felicitari pentru intoarcere! Si pentru somn, asta imi place cel mai mult! Cel mai mult! Sa-mi spui si mie cum ai facut, subiectul cu somnul ramane in continuare extrem de sensibil pentru mine! :)

Have fun la munte! Iarasi ati luat toate chestiile odraslei?

Ceska777 said...

Wow, ce copil cuminte! Doarme toata noaptea????? Si de-acum incolo sa te tii, urmeaza numai minuni-mirari in evolutia lui....

mariamirabela said...

Zu, lumineaza-ma cu acel carusel de patut ca nu mai tin minte de unde spuneai ca l-ai cumparat.

Si cu jucaria de carut; pe asta am gasit-o pe net, dar nu la un magazin romanesc.

Sarut-mana!

Zu said...

:-)) Inca nu ii iese tot timpul, am senzatia ca in patut se si "ajuta" cumva de aparatoarele de pe margini...

Da, noi cand plecam de acasa tot cu satra plecam :-)), desi am reusit sa presaram peste tot pe unde am fost cate un patut, o cadita... :D

Bebe a fost cuminte de la inceput si a renuntat in ritmul lui la toate mesele. Evident ca si noi l-am "incurajat/ ajutat", ca doar visam la nopti intregi de somn :P!!!, dar el a dat tonul... Sper doar sa nu se rezgandeasca mai incolo si sa ii vina idei cu dormitul la noi in pat sau altele... E mai mult de povestit pe subiectul somnului, dar, pe scurt, pot sa spun ca noi am adoptat doua idei clare: bebe a dormit inca din prima zi la el in camera si a fost crescut cu mesele la program (ore fixe). Si asta s-a potrivit tare bine pe stilul nostru de viata si, well, pentru noi a functionat.

Caruselul- trimit detaliile pe mail.

Unknown said...

Andrei nici acum nu doarme la el in camera pentru ca nu este inca gata amenajata. Uff!

mariamirabela said...

La multi ani pentru bebe-Zu, maine face 5 luni! Si tot maine este si botezul nu? Sa fie frumos, frumos, asa cum va doriti voi! Si un concert minunat apoi! ;)

Zu said...

@ Laura: dar ce mai e de facut?

@ mariamirabela: multumesc frumos pentru urari- botezul a fost pe 4 s pe 6 bebe a facut cinci luni :D. Botezul a fost super, concertul din pacate nu asa grozav pe cat imi doream/ ma asteptam...