26 October 2009

Boala

Dupa un weekend plin de febra, non- stop aproape, acum ne-am mai linistit. Dar nu de tot: se pare ca este o infectie care s-a proptit in gat. Rezultatul: copil marait la maxim. Adaugam la toate acestea faptul nu isi manca legumele (cu carne, masa de pranz adica) de o saptamana incoace, acum clar ca nu mai am cu cine discuta... si faptul ca a invatat sa fie cam dependent de mine: plange cand nu ma vede si ma tot cheama. Stiu ca e o faza in dezvoltare, s-a prins de treaba cu permanenta obiectelor si nu-i plac despartirile/ disparitiile, doar ca eu sunt pro independenta in educatie.

Insa pe moment toate acestea se suprapun una peste alta si iese un bebe extem de marait si solicitant, care chiar are nevoie de mine... E o perioada grea.

6 comments:

G. said...

Imi pare rau sa aud ca sunteti raciti. Faza cu plansul cand dispari este o dovada a faptului ca evolueaza. Unii au denumit-o "frica de despartire" cea mai mare teama a unui copil este ca va fi parasit. Incearca sa te joci "cucu-bau" in felul asta va invata ca la dupa fiecare despartire urmeaza o regasire. Parinti mai experimentati mi-au spus ca dureaza pana pe la 2 ani jumate. In rest sanatate maxima!!!!

Danae said...

Oh, multa sanatate. Ce de copilasi bolnaviori.

ILANA ANDREEA said...

Sanatate multa si multa rabdare, tie! E foarte importanta faza asta de atasament, cel putin in viziunea mea...O sa gasiti o cale de mijloc si un echilibru care sa va satisfaca pe amandoi, sunt convinsa!

Zu said...

Multumesc pentru urari, da si doctorita mi-a spus ca sunt foarte multi copii bolnavi in perioada aceasta, chiar ma sfatuia sa-l protejez :D doar ca era deja prea tarziu, a doua zi a facut febra :-))...

Am auzit de faza aceasta cu despartirea, stiam ca o sa vina, dar nu ma asteptam sa fie asa de dificila. Poate si pentru ca pica pe starea lui de boala. Este atat de marait... pfff, e ceva de groaza: plange din orice si scartaie la tot pasul... Nu sunt invatata, recunosc, dar incerc sa fiu alaturi de el si sa am rabdare. Pentru mine e foarte important sa stie ca e iubit si sa se simta in siguranta...

alina said...

Sanatate multa!
Da, separation anxiety apare pe la 7 luni si dispare pe la 1 an jumate (cu ceva noroc).
Asigura-l ca sunteti acolo pentru el, asta-i tot ce poti face. Creste :).

Zu said...

Da, e o combinatie teribil de proasta: iese un dinte, are viroza, vrea in picioare (plimbat non-stop) si vrea la mine, cu mine, langa mine...