16 December 2009

Prima ninsoare

Azi am iesit cu bebe pe prima lui ninsoare si da, pot sa spun ca a fost impresionat, se uita uimit in jur... prima data cand a nins, i-am aratat la geam... se uita mirat, i-am pus si pe manuta putina zapada, la asta nu a reactionat, nu s-a prins ce e :-)... Evident ca i-am facut si poze, ca o mama nebuna ce sunt :P.

Eu am realizat la ce foloseste un carucior 4x4 si am impins de nebuna printre nameti, ba chiar uneori am si carat caruciorul in brate, ca ne tot impotmoleam... tare obositor, astept sa se topeasca, mie mi-a ajuns de zapada, multumesc frumos :D.

A, si asa, de zapada noua, pare sa se iteasca dintele numarul 7, in stanga jos... azi l-am zarit si cred ca am vazut bine. 7 dinti deja, e grabit rau copilul asta :-).

11 comments:

Ceska777 said...

Pe zapada recomandam saniuta! :-)

Ceska777 said...

Si eu cred ca pe 10 decembrie tu stiai deja ca o sa ninga......nu stiai insa cum sa ne spui :-))))

mariamirabela said...

Aoleu, asta cu caruciorul am patit-o si eu astazi. Si am luat telefonul si l-am sunat pe Printzul Consort sa-i spun ca vreau sa vindem caruciorul si sa luam unul cu roti mari, cat roata carului. Am facut febra musculara la spate, exact acolo unde nu facusem niciodata pana acum. Si constat ca imi este total nefolositor: nu pot sa pun un copil de 4 luni intr-o saniuta ca imi este teama ca-l pierd pe drum. :)

Vreau sa vina primavara!!!!!!

lore said...

Eu am rezolvat mai simplu problema impinsului caruciorului! Am spus: "hai sa mergem toti trei afara! Uite ce frumos e!", iar tati a impins caruciorul, in vreme ce eu am cumparat prajiturile.
Azi era zapada pe masina, iar tati a venit cu ideea sa coboare, sa duca gunoiul si sa ia paine, asa ca i-am dat copilul de un an in grija: l-a pus pe bancheta cat timp a dezapezit masina, apoi l-a luat in brate pentru celelalte treburi.
Totusi, tre' sa inventez ceva si pentru maine sau zilele urmatoare, caci aici avem carucior sport- e el usor, da' are cate 2 randuri de roti mici care se umplu cu zapada!
Cel mai bine ne pare ca am avut un mare, mare noroc: marti am plecat dis-de-dimineata din Bucuresti and Co, adica inainte sa ne inzapezim pana acasa!
P.S.: Ce bun cred ca e vinul fiert cu scortisoara! Chiar mi-e dor!

Unknown said...

Si eu care credeam ca sunt singura care a iesit pe zapada cu caruciorul!Dar am avut grija sa-mi "felicit"sotul pt idee,normal lui i-a convenit ca era la munca si i se parea numai bine de iesit cu carutul,dar eu ...am facut forta brate si cu bebe in el.Nu-i nimic,cand am venit in casa am cautat pe net si am gasit o saniuta frumoasa.Hi,hi,hi,o voi comanda si "sotul"s-o plateasca,i-o trimit pe adresa de la munca!

Unknown said...

Am uitat!
Felicitari pt dintisori,bebita mea inca nu are,dar e mai mica,pe 20 implineste 6 luni.

Zu said...

Ce sa zic... daca ma uit pe geam, la mine a nins de cateva zile incoace si totul e feeric, minus niste bucati imense de plastic ce se agita in bataia vantului, parca suntem in Marile Sperante :-))...

Adevarul e ca eu chiar ma intrebam daca exista saniute pentru bebelusi, cei care stau in fund dar nu au echilibru bun si nu stiu sa se tine, cuva pe principiul leaganelor acelea speciale de bebelusi... Ca si eu, in timp ce impingeam, ma gandeam ca mi-ar trebui al treilea carucior, unul 4x4 nene :-))... sa stiu o treaba, sa-mi umplu bucataria de tot...

Btw: si eu mi-am sunat sotul in timp ce impingeam la carut, sa boscorodesc live... Lore, tu ai noroc cu sot acasa dar cred ca si eu il pandesc la colt pentru weekend :D

Cu dintii... nu stiu ce sa zic, vad ca tot ieu zicrecomandarea mea este sa ai in casa Calgel (nu ca face mare lucru, dar macar asa...) si jucarii de dentitie, de indata ce vezi ca saliveaza mai mult... poate dura pana cand si ies, dar mai bine sa le ai la indemana cand incepe distractia.

Ceska777 said...

Noi aveam, copii find, o sanie cu spatar din metal, pe care mama il capitona cu burete, ne aseza o perna peste patura oricum obligatorie si in fata prindea o centura de la stg la dr, cam cum e lantul ala la scaunelele de la carusel, sa nu aterizam in nas.
Asta e varianta moderna http://www.kidoh.de/3/16047273-1/spielwaren/hamax-lillehammer-rodel-set-mit-lehne-polster-und-ziehgurt.html care se si pliaza.Ar fi pentru copii peste 3 ani dar cred ca merge si la mai micuti. Daca iernile ar fi ierni an de an ar merita investitia...

Zu said...

Geniala sanie, o vreau, vreau, vreau, dar de unde o iau, hmmm???? Nu de alta, dar noi mergem la munte in fiecare an, asa ca am unde sa o folosesc :D... multumesc, ma apuc sa sap pe net dupa ea...

Unknown said...

Multumesc,am luat calgel si muuulte jucarioare pt dentitie.
Uite saniute bebe aicihttp://www.bebecarucior.ro/produs2509/KHW---SANIUTA-SNOW-BABY-DREAM.htm

Zu said...

Multumesc, si asta imi place :-). Cealalta e practica pentru ca se scoate scaunul si se poate folosi si cand mai creste...iar la asta mi se pare super ca are maner de impins, grozava idee... pfff... am de studiat acum :-)...

A, si scuze, comentariul meu de mai sus a iesit balabait rau... :-(