17 January 2010

Weekend plin

Cum nu eram decisi daca nu cumva plecam la munte weekend-ul acesta, nu mi-am facut planuri. Dar nici la munte nu am plecat, asa ca sambata de dimineata am lasat copil si tata sa se "distreze" impreuna si eu am ajuns la shopping, sa ma bucur de reduceri. Wow, ce bine m-am simtit, ca un copil scapat la dulciuri :-)). Cam asta am facut eu, frumusel, mare parte din ziua respectiva si o bifez in calendarul meu drept "o zi buna" :D.

Duminica insa ma asteptam la o zi banala, linistita, chiar enervant de goala si linistita, ma uitam cam cu teama la ea, ca o sa ma plictisesc... in casa si cam atat... Yep, right: intai apare Bu care imi spune ca seara poate iese la biliard, apoi apare tot el, ca nu mai iese seara, iese dimineata... dupa care suna tata. In casa caruia nu prea se aud bine telefoanele mobile, asa ca dupa n tentative de conversatie pe soptite, m-am refugiat in dormitor (cea mai indepartata camera de cea a copilului, care dormea) si am inceput sa urlu: "MA AUZI???, Tata, ma auzi???", moment in care pe usa s-a itit capul vesel al lui Bu: "Eu te aud :-)"... in fine, dupa patru (sau cinci???) apeluri cu tata, rezolvam si ce problema ii aparuse la computer, Bu o tuleste la ale lui... si se asterne iarasi putina liniste in universul meu... cand suna Bro' sa-mi spuna ca "merge si el la tata" si "daca sa mai treaca pe la noi sau nu"...???? trebuia sa treaca pe la noi??? era invitat???... well, se pare ca da, Bu il chemase la noi. Bon, si ce e cu tata??? Aaaa, mergem la ei la masa??? Aha, ziua mea complet goala si linistita tocmai s-a umplut cu o masa la ai mei si o vizita Bro'+ gogoasa... Si eu care spun ca nu am cand sa ma plictisesc...

No comments: