19 February 2010

Bu, Bro' si Zu

Saptamana trecuta vine Bu acasa si, cum se "despacheta" el asa, lanseaza intrebarea:

- Fratele tau a ajuns?
- ???? Mmmnnnu... trebuia sa vina la noi????
- Da, am vorbit cu el ca trece pe aici....
- Aha.

Ah, bon, deci vine Bro'...

Ok, mai trece putin si apare Bro' care incepe sa se frasuie prin casa, povesteste diverse... se minuneaza ca eu habar nu aveam ca trebuia sa vina, ca doar Bu l-a invitat de nu stiu cand sa mai treaca pe la noi... noh, bene, eu eram cazuta din copac, dar oricum casa mea e si casa lui Bro' asa ca in afara faptului ca daca stiam ca vine nu aveam doar spanac in frigider, el urand spanacul, totul era ok... In fine, se mai invarte el nitel si pac, incepe sa umble la reviste. Si scoate, si scoate, si scoate, de face un teanc respectabil de publicatii pe care intentiona sa le citeasca:

- Vrei sa le iei acasa?
- Nope, le citesc aici.

Ma uit la el, ma uit la teanc... si il tachinez:

- Stai mai multe zile??? Ca ai ceva de citit acolo, planuiesti cumva sa te muti la noi??? :D
- Nope, vine raspunsul sec, dorm la voi.
- Hehehe, ma amuz eu...
- Nu stiai??? Pai Bu m-a invitat sa dorm la voi.
- Pe bune???

Ah, bon, deci Bro' doarme la noi...

Nu ca n-ar mai fi dormit la noi, hell, are si haine de schimb aici, in fine, doar sortul a mai ramas, ca tricoul i-a placut tare mult si intr-o zi s-a strecurat cu el pe usa si dus a fost, il poarta pe la el prin casa, brrr... dar cam asa am tinut-o intreaga seara... cu mine clipind incontinuu albastru a mirare: e bine cand aflu si eu ce se intampla in jurul meu... :D

2 comments:

Monica said...

:)))
life is an eternal surprise...uite de ce am eu mereu la congelator cateva copanele de pui..pentru musafiri neasteptati :P

Zu said...

:D eeee, pregatita... La mine cam batea vantul caci din cauza zapezii nu prea am reusit sa mai fac o aprovizionare "ca lumea".