04 February 2010

Foarte traiesc, multumesc

Ei bine, da, am fost bolnava. Intepenita de coloana, de nu imi mai trebuia nimic de la viata, doar o canapea mare si pufoasa... si taman asta nu am avut, pentru ca bebe a decis si el sa o faca lata si a inceput sa-i curga nasul. Noroc ca nu l-a tinut mult... Eu, in schimb, inca ma adun. Dar musai sa ma pun pe picioare, caci sambata bebel face un an, nu, nu pot sa cred, dar da, atat timp a trecut :D.

Si ca sa povestesc si nespusele din toata perioada aceasta, avem concluzia saptamanii: e bun blogul asta la ceva!!! De ce? Pai pentru ca citind faimosul post cu sosetele, am fost sunata de verisoara-cea-insarcinata-care-nu-mai-e-insarcinata-ca-doar-a-nascut-intre-timp, sa ma intrebe oaresice detalii pentru ca avea ea o idee (care nu ne-a iesit dar, eh, well...)... si mai apoi pentru ca ai mei ne-au chemat pe la ei, dar eu si bebe fiind bolnavi, la sugestia lui tata (care da, mi-a descoperit si el blogul :D) care citise postul cu snitele, s-au infiintat cu cratiti de mancare (da, i-am intrebat daca vor sa stea mai multe zile) si, bonus, snitele pe care mama le-a facut sub ochii subsemnatei, ca sa invete subsemnata cum se fac snitele :-))...

Dap, ma gandesc ca e o idee buna sa-mi fac lista pe blog cu ce mai am nevoie sau ce imi doresc, eventual cu marimi, detalii de unde se gaseste de vanzare :-)))...

A, si da, am zis eu intr-un post mai vechi ca mai am o verisoara insarcinata, nu??? :D

No comments: