15 February 2010

Taierea motului

Weekend-ul acesta i-am taiat motul si , ca de obicei, eu m-am simtit bine. Nu stiu cum ne ies noua evenimentele astea majore, dar si la nunta si la botez Bu a organizat si eu am venit frumos si m-am distrat de minune... Cam asa a fost si acum. Pe scurt, am fost cam 25 de oameni (familie mare+ ceva prieteni), mancare multa (portiile erau mari...) si un tort dragut, singurul element la care am contribuit eu (am ales modelul): cu etaj si decorat cu bobite colorate si cutiute de cadouri, foarte vesel totul. Din fructe, pentru ca lui Bu nu-i plac torturile de ciocolata (daca e posibil asa ceva!!!) si m-a rugat insistent sa-i iau ceva "sa manance si el".

Gogoasa a fost monumentala cand a venit la mine si m-a informat ca piticotul nu are creier mic. ???? Am ramas perplexa, prima data am crezut ca nu aud bine, dar apoi m-am dumirit: gogoasa tocmai invatase ca taman creierul mic e responsabil cu echilibrul si mersul si cum piticot nu merge inca deductia extrem de logica a gogoasei a fost ca nu are creier mic. :D Dar o sa aiba, m-a linistit el rapid... :D

Alta minunatie a fost Bro', care avea "capul spart"= o taietura de toata frumusetea la spate, de la o cazatura pe gresie, prin casa, inteleg eu. Asa ca, in timp ce vorbea cu cate cineva, noi, rudele preocupate, ne mai strecuram pe la spatele lui sa studiem gravitatea situatiei...

In rest, ne-am carabanit la restaurant cu scaunul de masa, in care piticot a si dormit linistit cam doua ore... a primit o groaza de cadouri, ceva incredibil- multe haine si, da, am jucarii noi acum :D, in cazul in care imi lipseau... pe unele le-am si desfacut la restaurant, sa se joace cu ele, de ajunsesem ca la un moment dat pe jos (intr-un colt, langa masa) sa fie nasa, gogoasa si piticot, jucandu-se si desfacand pachete... am avut la apel trei nasi din toti cati are bebe si unul a legat funda in parul copilului, unul a taiat si ultimul a mai taiat putin, in forma de cruce, timp in care bebe statea linistit dar cam nedumerit ca toata lumea se holba la el... i-am pus suvita intr-o cutiuta tare draguta, primita cadou de la nasa... dupa care i-am pus tava in fata...

Tava pe care aveam: bani, aur, un aparat foto (in husa, sa nu-l tenteze butoanele chiar asa de tare), un mouse, o pensula, un cleste (sau asa ceva, il adusese Bro' si insemna "inginer", am decis noi), un creion de desen, un stilou, o carte... cam atat imi aduc aminte. I-am pus tava si apoi o luam, rearanjand un pic obiectele, intre alegeri. Ma asteptam sa fie haotic, eventual sa se napusteasca la obiecte cu amandoua manutele sau sa planga daca ii iau "prada", insa a fost clar, scurt si precis, chiar fara ezitari la primele doua obiecte, iar noi am ras mult: intai a luat cartea, extrem de hotarat, apoi, cand i-am adus din nou tava, a inhatat pensula, iar dupa aceea a inceput sa ne tachineze... a pus mana pe mouse, pe bani, s-a tot invartit pe la bani... punea mana dar nu lua nimic... si in cele din urma a inhatat stiloul. Dupa care i-am mai pus tava, just for fun, dar nu a mai luat nimic, parca stia. Imi place ce a ales: carte, pensula si stilou :-).

Piticot a ras mult, a fost rasfatat de toata lumea, a si marait ceva cand vroia sa adoarma, dar apoi asa de cuminte a fost ca nu am de ce sa ma plang, cred ca s-a "distrat" si el :-)).

Iar pentru noi finalul a fost apoteotic: am ajuns acasa incarcati cu copil si cadouri si nu, nu mergea liftul :-))...

3 comments:

mariamirabela said...

Felicitari, ati facut-o si pe asta! Avem de la cine invata!

Este frumos ce a ales!

lore said...

felicitari! Nu prea cred in superstitiile astea cu "meseria" pe care si-o alege copilul punand mana pe diverse obiecte.
Ca un exemplu elocvent: un baietel a pus acum muuuuulti, multi ani mana de 3 ori pe paharul plin- ochi cu vin. Meseria lui nu a fost de degustator sau de consumator, ci de programator! Si nu, nu ii place vinul :)

Zu said...

@mariamirabela: Multumesc, da am mai bifat una de pe lista :D. Si mie imi place mult ce a luat de pe tava, mai ales ca nu credeam ca o sa il incante taman astea, sunt totusi obiecte mici, fara butoane sau ceva atractiv pentru un copil.

@lore: nici eu nu cred, dar am vrut sa facem asta pentru ca este o amintire placuta, un eveniment, ceva amuzant. Mai mult ne-am distrat, mai ales ca se pot interpreta in mii de feluri: stilor poate insemna de la director pana la scriitor, de exemplu... si tot asa.