05 July 2010

Pleosc!

Stiam ca urma sa ii vina ideea si il pandeam de cateva saptamani, intrebandu-ma care o sa fie primul obiect condamnat. Il urmaream cu grija, tresarind la fiecare apropiere a lui de vasul de WC, pregatita sa intervin la cel mai mic gest de aruncare, doar ca acesta intarzia sa apara. Dupa un timp m-am obisnuit cu ideea ca nu il tenteaza chestiunea si nu m-am mai agitat. Prost am facut, subestimand incapatanarea piticului si predilectia lui pentru gesturi grandioase: in weekend a trecut vertiginos pe langa mine si cu un gest abil, de prestidigitator experimentat, a aruncat in WC ceva, un ceva ce s-a dovedit ulterior a fi telefonul lui Bu...

Acum pe ecranul acestuia se vad valurele-valurele iar Bu este bosumflat complet.

4 comments:

Ana said...

hahaha

Zu said...

:-) citeste si urmatorul post...

lore said...

noi am blocat capacul cu un dispozitiv format dintr-o curea din plastic maleabil si doua "butoane" fixate: unul pe vas, al doilea pe capac. Stie sa traga de el si sa-l desfaca, dar il prind din urma si-i fac morala. In ultima vreme am vazut ca nu mai e asa interesat sa deschida usa gunoiului, frigiderul sau usile dulapurilor fixate toate.

Zu said...

@Lore: e un dispizitiv cumparat? Nu am vazut asa ceva... :D