14 August 2010

Visare

Noi suntem de joi la munte, dupa ce am razbit printr-un trafic incredibil, totul culminand cu o ora petrecuta intre Sinaia si Poiana Tapului. Motiv pentru care acum ne consideram "sechestrati" in varf de munte si nu prea mai iesim stanga-dreapta, dar nu ma plang: e tare bine in mijlocul naturii. Am si scapat de canicula aceea de care se plange tot Bucurestiul la radio si Bu la telefon (Bu care s-a si imbolnavit cum am plecat noi, sa stiu o treaba - da, tot boala aia :D).

Si in ton cu starea mea de bine si de lene absoluta, cu piticot care mananca zmeura, mure si pepene rosu si cu mine fericita cu o salata de vinete "de la mama", plus somn linistit in aer curat, iata un site care mi-a placut la nebunie, recomandarea mea de "lectura" vizuala pentru cei care vor sa zambeasca si sa viseze putin: aici. Enjoy!

No comments: