10 September 2010

Motherhood

38.4. Febra. Si rosu in gat. Si nici macar nu a inceput gradinita, pfff...

In alta ordine de idei, dupa ce anul trecut am scris despre mamele ce invadeaza strazile patriei si ceva notiuni de bun simt fata de ele, anul acesta am stat mai mult in parcuri cu cel mic si am avut timp sa observ una - alta si sa ma indignez (partea cu fumatul in nasul copiilor ma omoara). In ritmul asta, cum planuiesc sa-l dau pe piticot la gradinita, parca vad ca anul viitor scriu despre asta: comportamentul in gradinite :-)))...

Dar zau, ma mai descarc si eu...

2 comments:

Roxana said...

Un subiect pe sufletul meu:d. Am aceleasi probleme: cu fumatul, cu semintele, cu dat mancarea la copil fara sa intrebi parintele, cu jucariile scumpe, etc. (vezi, am citit tot:D). Astept povesti si de la gradinita, caci ne apropiem si noi de moment...

Zu said...

:-) Multumesc frumos. Of, pe moment am povesti de la vizionat de gradinita... si deja ma doare capul :D. Daca ma adun, le scriu, doar sa apuc sa si aleg una.