01 September 2010

Iepurii au viata grea

Jucaria de suflet a lui piticot este un iepuras de plus (da, insistam sa credem ca e iepuras). Cu el doarme, cu el plecam in calatorii, el e semnalul de somn (cand il primeste deja se pregateste de culcare).

Acum, ce nu stie piticot este ca iepurele este de fapt trei :D, care fac rocada din cand in cand ca sa am eu backup la nevoie si timp suficient sa-i spal. Toate bune si frumoase, doar ca intr-o zi...

Iepurele numarul 1 a aterizat facand valuri chiar in vasul de toaleta, de unde a fost salvat de la inec de yours trully si inlocuit cu o miscare abiila cu Iepurele numarul 2, care a fost morfolit in continuare de copilul fericit, in timp ce Iepurele numarul 1 facea o lunga baie in masina de spalat. Doar ca, o ora mai tarziu, Iepurele numarul 2 a aterizat zgomotos in spuma detergentului de spalat pardoseala, in galeata cu care taman se curatau podelele asa ca, dupa o tura in masina de spalat, si-a luat locul la uscat langa Iepurele numarul 1. A intrat in scena Iepurele numarul 3 care a fost strasnic pazit, sa nu cumva sa pateasca ceva, ca doar era ultimul din specia sa si parintii piticotului sperau la o noapte linistita :D.

Si-am incalecat pe-o sa, si v-am spus povestea asa...

8 comments:

Monica said...

:))))))))))))))
You're gooooooooooooood!
Am notat, voi pune si eu in aplicare!
A! Si felicitari ca ai reusit sa eviti dezastrul:P
va pup

Mamiţuni said...

Chiar ca grea!
Dar nici cu cea a spalatoarei de iepuri nu mi-e rusine!

Zu said...

@forfecutsa: mamele care au norocul ca piticul sa se indragosteasca de o jucarie usor de gasit si relativ ieftina isi fac stoc :-). Eu i-am pus iepurele in pat inainte sa aiba el timp sa se decida ca ii place alta minunatie de jucarie din care nu mai pot face rost de exemplare gemene :-) (bad, bad mother :D).

@Mamituni: :D daaaa... nu credeam ca trei iepuri s-ar putea dovedi "prea putin".

Alina Popescu said...

O, Doamne! Chiar ca nu m-as fi gandit ca trei pot fi prea putini :D Anyway, you are smart! Bagat la cap ideea for future use :)

mariamirabela said...

Ooo, 3 iepuri? Esti tare, nu m-as fi gandit la mai mult de 2 niciodata. I-am pus si noi fetitei o jucarie in pat din prima zi, dar nici pana acum nu o intereseaza. "Iepurele" ei este si ramane sanul, indiferent ce ar si as face. Asa ca il luam cu noi peste tot. :)

Zu said...

@Alina: asta e din zona "motherhood tips&tricks" :D

@Mariamirabela: uite ca nu mai stiu pe la ce varsta s-a produs declicul la piticot: jucaria era acolo de mult timp, dar parca dupa un an l-a apucat cu adevarat dragostea de ea - stiu clar ca eu imi luasem gandul ca strategia mea minunata va functiona :-). Poate o sa fie la fel si la voi, desi sigur ca da, sanul este de neinlocuit.

Andreea Badran said...

Ce bine mi-ar fi prins si mie un backup la tigrisorul lui Rayan, Tigrila pe numele lui de scena. Pe care-l taraste dupa el peste tot prin lumea asta mare. Asa se face ca in vara asta l-a pierdut/uitat, undeva in aeroportul din Beirut. Si dus a fost. Si abia acasa ne-am dat seama, dupa ce l-am cautat pe Tigrila peste tot prin bagaje.
Nu vrei sa stii cat am umblat sa gasesc alt Tigrila, unul identic. A fost imposibil. Un Tigrila ca ala nu mai exista. I-am luat altul, il iubeste si pe asta foarte tare si l-a inlocuit pe celalalt dar nu pot sa-ti spun cat m-a durut si pe mine sufletul dupa tigrul ala. Era cumva prelungirea lui Rayan si mi-era asa de drag sa-l vad mereu taraind tigrul dupa el. Aproape ca mi-a venit sa plang cand am realizat ca nu mai e.

Zu said...

@Andreea: of, cred ca a fost teribil, piticul prietenei mele pazeste jucaria si cand e in masina de spalat, e fantastic cum se ataseaza cei mici de ele... Eu ma gandesc sa nu cumva sa inceteze Ikea productia iepurilor astora - oare ar trebui sa-mi fac stoc??? Ieri a aterizat unul in cada plina...