16 September 2010

Mai vaslim putin

Prinsa intre deja trecuta raceala a copilului, greva foamei pe care acesta o presteaza cu indarjire (predominant doar lapte, paine, biscuiti si banane, bonus briosa si un iaurt) si tentativele mele de a gati n minunatii de feluri de mancare, doar-doar o manca (nu!!!), noptile de lucru pana tarziu ale lui Bu, cautarea gradinitei, plansetul absolut terbil de sfasaietor al piticotului azi la vaccin si alte evenimente similare ce parca nu se mai termina, nu pot decat sa-mi spun singura: ma vaslim putin, uite malul in zare, in weekend Bu pleaca pentru o saptamana cu copilul la bunici si eu o sa doooooorm!!!!

3 comments:

mariamirabela said...

Off, imi pare rau sa aud ca-i asa rau! Ce ati facut cu marea? Inseamna ca ne vedem dupa ce se intoarce Bu cu Piticot de la bunici?

I-Dana said...

si toma e la fel cind e bolnavior - mai ales cu rosu in git - nu papa decit lichide si pufuleti sau chestii moi. eu de obicei il las in pace, o sa isi revina :-)

Zu said...

@Mariamirabela: Nu am plecat si probabil ca nici nu vom pleca. Eu am mare nevoie de somn pentru ca mintea mea a inceput sa cedeze - deja fac greseli de om aiurit (scot sosetele cand trebuie sa-mi pun pantofii si tot asa :-)). Daca vrei sa ne vedem fara piticot, ok, da un semn, altfel da, eu sunt fara "obiectul muncii" (aka bebe) incepand de acum cam o ora si o runda de plans :-(.

@I-dana: Nu a mai facut asa pana acum, insa eu am un fix cu fortatul copilului: nu ii bag pe gat mancare si nu il oblig sa manance. Am incercat insa sa-l "tentez" cu diverse si vad ca nu a mers :D.