09 November 2010

Ei bine, da, Hi-Q

Imi place muzica si sunt inconjurata de ea. Nu sunt nici o voce grozava, nici nu ma consider o mare cunoscatoare, insa lumea mea e plina de cantece de toate formele si culorile, cantece de care ma bucur, pe care le regasesc cu placere si pe care le fredonez cu fiece ocazie. De obicei sunt melodii rock sau macar predominant din anii '80, fara ca eu sa fiu cu adevarat o rockerita cu o bogata cultura generala in domeniu. Insa headerul blogului meu vorbeste despre Guns, iar lista mea de concerte la care am mers cu placere include Metallica, Iron Maiden, WASP, Manowar... Sa spunem doar ca sunt o persoana muzicala cu vadite inclinatii rock :D.

De aici si pana la HI-Q este drum lung si cu siguranta ca in afara de a le auzi melodiile la radio, alta legatura cu ei nu am. Insa de cand am nascut, fara niciun fel de explicatie, sens sau logica, de fiecare data cand ma gandesc la pitic imi vin in minte linia melodica si mai ales primele cuvinte ale unuia dintre cantecele lor: "Lumea mea e vrajita de tine"...



... si in fiecare dimineata cand ii vad mutrita vesela ma gandesc la "Buna dimineata, te iubesc" si imi vine sa fredonez refrenul :-).

No comments: