04 November 2010

Printesa bob-de-mazare nu are cuptor

Basmele din familia noastra se insira pe ata cu viteza vantului si mereu apar noi personaje fantastice, de genul celor nemaivazute pana acum. Pe moment am adaugat o noua saltea, motiv de bucurie pentru salele mele de domnita obosita si de azvarlit cat colo salteaua veche, ieftinatura cumparata pe bani putini in vremuri de restriste financiara (cand era bunica fata si noi studenti) si deselata de combinatia fatala 2 in 1, mama+bebe in burta. In fine, azvarlita cat colo complet nu a fost, pentru ca Bu a avut geniala idee de a cocota salteaua noua peste salteaua veche (note to self: a se remedia cat de curand), motiv pentru care procesul somnului incepe mai intai prin aburcarea in pat si continua cu o senzatie de printesa-pe-multe-saltele, in asa fel incat dimineata imi vine sa caut bobul de mazare ca sa ma pot declara si eu, victorioasa, printesa-adevarata!!!

Si cum istoriile la noi nu se ispravesc asa usor, cuptorul cel minunat si nou achizitionat nu functioneste. Nu pentru ca e el capos si nu vrea, ci pentru ca domnul electrician nu este, in continuare, disponibil, motiv pentru care putem considera ca, in cel mai excentric stil posibil, noi am decis sa ne decoram casa cu un cuptor nou nout, super tehnologie complet nefolosita :-).

Life is nice la noi la castel. Daca totusi gasesc bobul ala de mazare, ma tem ca nu pot sa-l gatesc...

4 comments:

Diana Cornea said...

Ba daca ai aprinzator electric separat de aragaz poti (bobul) sa-l prajesti nitzel:)

Zu said...

Nah, si tu... strici bunanate de metafora :D. Am aprinzator, dar nu e conectat nici ala electric, sunt in epoca de piatra si aprind cu chibritul :-).

Ana said...

iti dau un nr de electrician?

Zu said...

:D turns out ca intre timp am nevoie si de un instalator, ca o teava din noua bucatarie nu a fost montata bine... Anyway, multumesc, dar il mai asteptam putin pe cel pe care il stim, nu de alta, dar el a montat circuitele prin casa si am avea nevoie de informatiile acestea.