20 December 2010

Miracolul vietii

Pentru ca lumea mea a fost zguduita de un scandal in blogosfera care m-a facut sa ma simt oribil (dar nu am vrut sa-i generez si mai mult trafic vorbind despre asta)... si pentru ca se apropie Craciunul, timp al magiei si miracolelor din viata noastra, eu am scris despre ceea ce mi-a schimbat cu adevarat pereceptia asupra tainelor vietii si mersul lucrurilor. Despre miracolul maternitatii, aici.

Imi pare rau doar ca spatiul era insuficient si cuvintele cam sarace :-), sunt atatea de spus...

5 comments:

G. said...

Ce scandal? Ce s-a intamplat? Sunt pe dinafara!

Zu said...

S-au scris cateva articole pro noua lege data de guvern, pe un ton complet deplasat. Nu atat diferenta de opinii deranja, ca doar fiecare are dreptul la parerea proprie, cat modul cum a fost pusa problema. Pe scurt, facem copii si stam acasa pentru bani, ba chiar si pe al doilea il facem, cand il facem, tot dintr-un calcul marsav pentru a insela statul :D.

G. said...

Din pacate sunt foarte multi care gandesc asa, mai ales cei din familiile fara venituri, tigani sau nu, cei care se multumesc cu foarte putin. Din punctul meu de vedere oricum cand am decis sa am un copil nu am luat in calcul valoarea indemnizatiei sau a alocatiei, ci ce ii pot oferi eu personal. Sunt tari europene in care concediul de maternitate e doar 3 luni....Dupa cum zici si tu, fiecare are propria lui opinie. Traim intr-o tara vai de ea in care e extrem de greu sa oferi unui copil tot ce ai vrea chiar daca ai bani.

mariamirabela said...

Zu: ce frumos ai spus tu, mi-a placut mult. Si intr-adevar, nu ai cum sa-i explici cuiva cum esti altfel dupa maternitate, cum copilul este pentru tine minunea din viata ta si de ce pentru el renunti sa-ti mai cumperi ultimul model de geanta si sa porti pantofii de anul trecut. Pentru ca nu pot intelege, asa cum nici eu nu am inteles cand imi povestea cineva despre asta. Este genul de miracol pe care trebuie sa-l traiesti ca sa-l slavesti, spre deosebire de nasterea lui Isus unde lucrurile par mai simple. In aparenta, cel putin.

Zu said...

@G: da, ai dreptate si din pacate legea cea noua nu este menita sa descurajeze taman acesti oameni ci tot pe noi, cei care chiar vrem sa investim in copiii nostri. In fine, chestiunea era nu atat de opinie cat de ton, atitudine, modul de a pune problema - m-am simtit ultimul om doar pentru ca sunt mama :-(.

@Mariamirabela: Multumesc :-), din pacate mie mi se pare insuficient ce am scris, poate pentru ca e greu sa iti pui sentimentele in scris.