21 March 2011

Incaltari

Copilul stie. Multe. Inclusiv unde stau incaltarile in casa. Si nu doar la noi acasa, nu, chiar si la Buna, careia ii aducea amabil cizmele cand o vedea ca se imbraca sa iasa cu Biggy la plimbare. I le aducea din hol pana in sufragerie si i le punea la picioare. La noi acasa ne aduce papucii. Sau, cand am avut musafiri in vizita, ei bine, mi-a intrat prietena linistita pe usa, s-a descaltat si a decis ca va sta desculta, ca e cald. Ne-am asezat la taclale, insa piticul tot gesticula si se agita catre ceva din cuier, pana cand m-am dus cu el de mana si mi-a aratat sacul cu papuci (avem un saculet decorativ cu papucei pentru musafiri, de cand mergea el in patru labe). I-am dat o pereche si s-a dus rapid sa-i depuna la picioarele prietenei mele uimite.

Acum cred ca vrea sa se incalte singur, pentru ca jongleaza cu perechile proprii pe care le scoate cu usurinta din picioare insa mai apoi se lupta de zor sa le vare la loc. Si munceste de zor la chestia asta, minute bune.

Uneori se mai serveste si cu pantofii nostri - asta sunt mai usor de incaltat :D, asa ca din cand in cand putem vedea omuletul defiland in papucii lui tati sau ai lui mami...

2 comments:

KaBea said...

Copil istet,sa-ti traiasca!

Radda said...

:)) ce tare, mi-l imaginez pe el, un piticut incaltat cu pantofii lui Bu :)), sau mai rau...cu niste cizme de ale tale, eventual cu putin toc asa...credca e tare haiosel -poze, poze, poze pls :)
Nu m-ar mira sa se hotarasca sa o incalte si pe Biggy intr-o buna zi, sa o scoata la plimbare cu cizmulite de ploaie :)