04 May 2011

1 Mai

1 Mai s-a lasat cu mai mult somn si mai putina canasta decat ne doream :D, pentru ca pur si simplu oboseala si-a spus cuvantul. Asa ca eu una am dormit inclusiv la Mogosoaia (despre care am scris si aici, pfff), pe paturica, dar si in masina, pe locul din dreapta- fix in cat timp i-a luat lui Bu sa ajunga de acasa pana in Herastrau (extrem de scurt, ca doar orasul era pustiu, cu 0 trafic), de se gandea sa ma lase sa dorm in masina, norocul meu ca m-am trezit la timp, ca altfel ma gaseati pe YouTube, pe post de femeia nebuna care doarme in masina in Herastrau :-)).

In rest, pe scurt, a fost un weekend petrecut tot impreuna cu familia-prietena care din cand in cand vad ca vine cu valizuta si doarme la noi :D (acum ramasesera si fara apa calda acasa, asa ca au avut grija sa faca si dusuri la plecare :-))). Vineri am facut mancare, bun-bun si am pregatit sandvisuri cu pate de ficat, friptura de curcan sau salata de oua (toate homemade) plus bastonase de legume, sa le luam cu noi la picnicul pe care il planuiam la Mogosoaia sambata. Deh, planurile s-au inversat si sambata am aterizat in Herastrau iar sanvisurile le-am mancat "in house", asa ca duminica am azvarlit in lada frigorifica ce am mai gasit si gata, ne-am instalat o zi pe iarba de la Mogosoaia. Pe unde piticul cret a si defilat doar in body si copane goale, de cald ce era... si a si studiat in detaliu o masina a politiei comunitare nimerita prin zona (we do love "nino"!!!) iar sotii din dotare plus una bucata nas al copilului au reusit sa suie o mingie intr-un copac, dupa care s-au chinuit sa o dea jos cu diverse bete azvarlite cu sarg. Nu au reusit, dar le-au dat idei altor copilasi din zona, care au inceput si ei sa dea cu bete in copaci... iar noi, sotiile, ne-am apucat oricum sa ii filmam si sa le dam note pentru executia tehnica si impresia artistica.

A fost bine pentru cei mici, care au si dormit acolo, cald- prea cald pentru hainele pe care le aveam la noi, dar un weekend plin si frumos per total, desi daca imi dadeati un pat si ma lasati sa dorm tot weekend-ul nu ziceam nu, dar cred ca asta e starea de baza a oricarui parinte :D.

No comments: