01 June 2011

Cu copilul in trafic

A venit caldura, e clar, ca doar conduc cu geamul de la masina lasat, iar chestia asta imi aduce cadou diverse conversatii inedite cu personaje care tin mortis ba sa imi spele parbrizul, ba sa imi vanda stergatoare. Ca sa le dau si lor un ban de paine/ de cafea, ca uite ce stergatoare stricate am si vine ploaia, nu vreau unul nou, ca e fix modelul bun pentru masina mea si tot asa...Insa de departe cea mai amuzanta conversatie am avut-o cu "vecinii" dintr-o masina neagra (genul acela fitos) ce a oprit langa mine la stop. Dupa o zi lunga petrecuta in oras cu cel mic, ne intorceam linistiti amandoi acasa, cand soferul de alaturi m-a rugat sa-i dau numarul meu de telefon, pentru prietenul lui de alaturi, ca e timid, dar vrea sa ma invite la o cafea...

Stiti povestea... cu agatatul. O stiu si eu, asa ca m-am amuzat - indivizii erau chiar simpatici si isi jucau rolul frumos, vorbind chiar dragut si politicos, fara urma de mistourile clasice - asa ca am ridicat din umeri si mi-am vazut de treaba. Doar ca respectivii insistau, amabili, dar perseverenti, asa ca am zambit, am spus "nu ma intereseaza, multumesc" si nope, nimic, oamenii ma rugau de numarul de telefon.

???

Ce sa le mai zic, well, ce putea sa-mi treaca si mie prin minte, ca doar verigheta la deget nu aveam (nu o port)... asa ca le-am spus:

- Vedeti copilul din spate? (zic eu in timp ce le arat piticul, bine proptit in scaunul lui de masina). E al meu! (doh!)

- Aaaa, uite ca are copil mai, vai, ne scuzati, nu am vrut sa va deranjam... a venit reactia prompta :-))

7 comments:

Ceska777 said...

Noroc cu copilu`........

Simona said...

Haios, dar in sensul bun, ca doar oamenii au fost simpatici :-))) Din astea sa tot patesti, ca fac bine la moral :-)))

lore said...

eu il bag la inaintare pe sot: "stai sa-mi sun sotul, sa-l intreb daca sta cu copilul cat iesim noi la un suc!". Imi plac discutiile astea de la semafor: copilul meu de obicei face cu mana oamenilor din trafic, iar ei ii zambesc sau intra in discutii.
Intr-o seara aproape faceam schimb de numere de telefon cu o mama care-si luase copilul de la gradinita, pentru ca traficul din zona Victoriei e infernal! Bucuresti! Bleach!!!

Zu said...

@Ceska 777: :D ma mir cum de n-au vazut piticul...

@Simona: da, chiar au fost simpatici si povestea m-a amuzat, ca nu mi se intampla des sa fiu agatata cand sunt cu copilul :D

@Lore: omultetul e inca in faza timida, nu prea se baga in discutii, dar uite ca acum stiu la ce pot sa ma mai astept :D. El isi mai zambeste cu diverse doamne pe la terase, e mare cuceritor... mereu gaseste o persoana cucerita de mutrita lui simpatica.

g.cojocaru said...

ai frant inima baiatului! :))))))

Andreea Demirgian said...

foarte tare:) eu ii dadeam numarul vreunei prietene singure:)

Zu said...

@Ada: :D buna idee