16 August 2011

Ziua mea de nume

In onoarea zilei mele (dap, ma cheama si Maria) m-am facut creata. Si blonda. In fine, blonda cam eram eu, acum am niste suvite suplimentare, ceva mai clar blonde, insa creata, nope, pe asta nu o incercasem, desi parul meu are niste tendinte naturale de ondulare (taman cele care au fost incurajate acum).

So, Bu a decis ca ma intinereste, eu m-am obisnuit cu greu cu noua mea figura si ma gandesc cum sa o reproduc pe cont propriu, iar copilul cred ca mi-a comunicat ca trebuie sa imi spal parul!!! :D Sau cel putin eu asta am inteles, ca nu e bine cu parul asa, sa il spal, sa revina la normal... Mda, sa pare ca am un critic mic in casa, mic si exigent :-)).

Altfel... totul e cum am stabilit: pingele tocite, multe de facut si, again, dureri de coloana. Dar cu moralul stau destul de bine: imi place vara asta in care nu m-am copt prea mult, prefer asa decat sa ma ascund in casa din cauza caldurii insuportabile.

8 comments:

MMA said...

"La multi ani!" atunci, nu am stiut caci te-asi fi felicitat de ieri.
Cred ca iti sta bine. Copii asa sint la schimbari dar se obisnuiesc pina la urma (vorbesc din propria experienta) O zi buna!

Radda said...

Pai...."la multi ani!". Nu stiu exact cine sarbatoreste in august si cine in septembrie (parerile sunt impartite), asa ca ma abtin de la urari pana cand aflu sigur cine si cum :)
Cu parul cret nu pot spune decat ca: vreau si eu!!!! De vreo 2-3 ani tot imi doresc sa incerc insa imi e teama. Si parul meu, cand e mai scurt si mai ales can transpir sau e umezeala in aer, se increteste usor (numai ca se mai ridica si 100 de fire care stau anapoda), asa ca ma gandesc sa-l incretesc eu ca macar sa stiu ca eu am vrut asa si nu el :)) Am mai intrebat in stanga si in dreapta (pareri neautorizate de altfel) si am inteles ca nu exista solutie decat permanentul si ca nu ar fi o idee prea buna ca il ard si bla si bla, dar zau ca mi-as dori sa incerc si eu o schimbare :) Iar tie: sa iti fie de bine! cat despre pitic....tb sa se obisnuiasca de mic cu schimbarile de look ale femeilor :)

salmi said...

La multi ani, cu intarziere...

Eu cand eram mica si mama a venit de la coafor aranjata, am inceput sa plang si sa spun ca o vreau pe mama mea, nu pe ea :)).

g.cojocaru said...

eu nu te urez acum, ci pe 8 septembrie. :) poze nu ai? :D
subscriu si eu la ce a spus salmi. chiar ai scapat ieftin. eu am fost martora la o scena in care matusa mea se intorcea acasa de la coafor iar vara-mea care avea 3-4 ani a intrebat-o "mami, te-ai facut oaie? " :)))

Zu said...

@MMA: multumesc frumos, urarile sunt binevenite oricand :D. Da, si eu am zis la fel de coafura, ca nu e obisnuit cu ea - era simpatic cum se uita la mine...

Zu said...

@Radda: Multumesc, ai mei le-au serbat mereu pe amandoua si eu asa ma stiu, cu doua aniversari de nume. Cu parul: la mine nu e permanent, ca el era ondulat de la natura putin asa ca am muuulta spuma, ceva fixativ si o vraja cu uscatul cu foenul pe care sa vad daca imi va reusi sa o reproduc si eu. Bine, nici nu e cret-cret ci mai degraba the wet&sexy look :-)))

Zu said...

@Salmi: Multumesc, wow, ce simpatica erai!!! Eu nu ma stiu cu asa reactii, de acee nici nu mi-am facut probleme - tot ce imi aduc aminte este ca eu aveam parul lung si cand m-au tuns scurt am plans mult, de au ajuns sa-mi promita ca nu-mi mai taie parul taca nu vreau :D.

Zu said...

@Gabi: nu prea am poze... eu sunt fotograful familiei si de obicei nu prea apar, grrr, posteritatea o sa creada ca nici nu am existat :-)). Wow, vara ta a fost teribila, asta da reactie :-)), biata ta matusa, sa vina, nah, cum vin femeile, fericite de la coafor... pfff, ai dreptate, pe mine m-a trimis doar sa ma spal pe cap :-)).