12 January 2012

Mancare gatita pentru acasa

Pentru ca mi-am adus aminte, iata care a fost solutia mea temporara dupa ce am nascut: aveam nevoie de mancare (in special eu, mai ales lichide :D) insa tocmai intrase taifunul in viata noastra si inca mai incercam sa ne punem pe picioare si sa ne organizam putin asa ca solutia unei firme care livra mancare gatita acasa (pentru cateva zile/ o saptamana), wow, mie mi-a simplificat enorm existenta si asa mult prea incalcita in acel moment. Pe vremea aceea (batranetile astea :D) stiam de Pomello, intre timp am mai aflat si de Oala cu bunatati - eu la prima apelasem si deja ma cunosteam bine cu cel de la livrari care era suficient de amabil cat sa nu sune la sonerie ci sa bata discret la usa, sa nu-mi trezeasca copilul, bebe plecand de la care, de altfel, cand l-a gasit intr-o repliza de urlete maxime mi-a spus zambind: "Vedeti doamna, de aia nu fac eu copii"... :D. I-am zambit si eu, ca era tanar si inca nu stia care e treaba cu copiii astia, cum iti fura ei sufletul si te fac sa vezi lumea in culori nebanuite...

6 comments:

g.cojocaru said...

o alternativa buna pentru cand imi pleaca parintii in concediu! :)

Roxana said...

Pomello am testat si noi si ne place. O sa incercam si OAla, ca pare mai ieftina.

Camelia said...

ehe, ce bine era daca imi trecea prin minte asta in primele saptamini-cind-nu-aveam-timp-de-nimic-nimic. :((

Zu said...

@Gabi: e o solutie, probabil ca nu una pe care sa ti-o poti permite zilnic, desi daca iti alegi cu atentie produsele si aduni cat dai la o tura de supermarket, hmmm... dar sigur e buna in situatii de urgenta, mai ales daca nu ai alte variante.

Zu said...

@Roxana: da, si eu vreau sa testez Oala, chiar sunt curioasa, pentru ca probabil voi apela la solutia aceasta si cand se va naste bebe 2.

Zu said...

@Kamelia: da, da, atunci e de mare folos - mai ales ca nu imi puteam permite nici sa stau nemancata, aveam bebe mic de hranit si de ingrijit. Dar ma gandesc ca poate merge si ca solutie cand ai multi musafiri, sau vin multe rude in oras, nu stiu... n-am avut nevoie... ori ca varianta pentru feluri de mancare pe care nu ai chef/ nu te incumeti sa le prepari singur.