15 February 2012

Nervi albi

Se pare ca in ultimul timp sunt razboinica in atitudine, o combinatie fatala generata de prea multa zapada, lipsa mobilitatii si diversele "beneficii" aduse de sarcina (de exemplu o droaie de dracusori mici-mici care joaca sarba prin capul meu). Asa ca, in scop terapeutic (Descarcare cu D mare :D), iata ce ma enerveaza zilele astea:

- Zapada. Si oamenii care stau/ nu curata pe bucatica lor de drum sau daca o fac pai nu se gandesc la trecatori si o poteca amarate pentru ei, nuuuu, ei curata fix fasia care le trebuie lor sa iasa din curte in strada.  Motiv pentru care nu sunt drumuri legate intre ele ci nameti de zapada, un straif curat, alti nameti... si tot asa, spre fericirea mea ca pieton. Cat despre fericirea mea ca sofer, ce sa mai zic, ador lamele care arunca toata zapada in funcul masinilor parcate, mi se pare o idee naucitor de inteligenta, ce sa se mai oboseasca sa o adune mai apoi, nuuuu... blocam masinile, ce, care-i problema???

- Dreptul de a avea o bormasina, impartit fara discriminare oricui si oricum. Ma gandesc serios la necesitatea existentei unui manual de utilizare a ei cu bun simt si instaurarea unor legi in acest domeniu.

- Bannerele care ti se deschid (=napustesc) in fata ochilor taman cand te apuci si tu de cititit linistit pe cate o pagina de net siiii... care au butonul de inchidere mai mereu bine pitit, butonul ala pe care il cauti nervos in timp ce iti clipesc diverse dracii prin fata ochilor.

- Statul in casa pe motive de zapada si alte minuni asociate starii de gravida. Nu mai vreaaaau. Lup in cusca mi-s, eu, umblareata de-mi scapara calcaiele, ma uit la masina mea scufundata sub nameti si ma ia cu depresie.

- Neseriozitatea, oamenii care iau decizii in locul meu, mamele eroine care au nevoie sa-si confirme asta si rudele duse cu pluta.

8 comments:

The way I am said...

Uof, adevarul este ca e o adevarata aventura sa iesi din bloc si sa ajungi pana la primul mijloc de transport in comun, d'apai sa te incumeti sa iei masina....si eu stau la cinci minute de metrou si tot imi e greu:(, nu vreau sa imi inchipui cum e sa astepti prin statii sau sa ai mai mult de mers pe jos.

Andreea said...

Respira de 3 ori. Calm. Calm. Calm....Gandeste-te la ceva frumos. Mai respira inca de 2 ori. Calm, calm, respira.
Nu-i asa ca-i degeaba ? :) :) Stai linistita cam asa sunt si eu zilele astea, pana la urma trece.
Te pup :)

Zu said...

@The way I am: eu sunt mare umblareata iar saptamanile acestea in care am stat mai mult sechestrata in casa ma termina. PLus ca nu inteleg ce e asa de greu sa se curete totusi niste poteci mai decente si chiar si stradutele - locuiesc in centrul capitalei, totusi!

Zu said...

@Andreea: nu ajuta :-)). Mi-am facut si liste cu ce vreau sa cumpar/ fac atunci cand oi evada din marele alb... nimic. Si tocmai am gasit inca ceva de adaugat pe lista: indivizii care ma suna sa-mi ofere cele mai si mai si mai avantajoase conditii de investitii - tocmai a fost unul in telefonul meu care cand i-am spus ca "multumesc, dar nu ma intereseaza" (politicoasa, am zis eu), mi-a raspuns" sigur ca nu va intereseaza, pentru ca va intereseaza FOARTE MULT!" si a continuat sa insiste. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Andreea said...

Mai femeie :), daca tot nu ai ce face cu astia care suna si sunt setati mai rau ca martorii lui jehova, de ce nu te joci tu cu nervii lor?
De ex suna cineva sa iti ofere conditii avantajoase de investitii, iar tu, dupa 2 propozitii zici, auziti, cam cum s-ar traduce o investitie de 50000 euro la ce imi propuneti dvs, ce ati oferi la o asemenea suma?
Si lasa-l pe individ sa dea din maini si picioare cu saliva picurand in speranta comisionului gras de fraiereala. Intre timp mai zic un ihim doct, bagi un ooooo admirativ, un eheeeei, asa da, sa se simta batut virtual pe spate si te distrezi si tu :)
Distractia cea mai mare ar fi finalul conversatiei cand te-ar intreba cand va puteti intalni sa perfectati afacerea. -Care afacere??? -Cum care??? Aceasta de 50000 de euro despre care va vorbeam. -Bine domnule , dar eu nu am 50000 de euro pentru asa ceva. - Atunci de ce m-ati intrebat? -Pai eram si eu curioasa, iar dumneavostra erati mai mult decat dispus sa ma delectati cu prezenta verbala.
Stiu ca nu e genul tau de distractie, dar mi-a facut bine si mie sa mi te inchipui intr-o asemenea conversatie :)

Radda said...

pfffff......rabdare...ce sa zic si eu; bennerele care se tot deschid pe paginile de net - I absolutely Hate it!!! iar cu statul in casa pe motiv de zapada multa, suuuuper aglomeratie la metrou, gheata si frig......eu deja ma urc pe pereti! si iarasi......rabdare, ca sa "dospesti" frumos! :)

Zu said...

@Andreea: :-)) good one. Corect, nu ma vedeam in postura asta, dar ar merita cu varf si indesat! Stai sa ma enerveze unul suficient la telefon, ca i-o coc, acum stiu cum! :D

Zu said...

@Radda: rabdare am, dar am siiiii un chef de ducaaaa... oooo, sa ma sui eu in masinuta mea si sa o tulesc vioaie prin oras, ah, deja suspin la gandul asta :D.