19 March 2012

Bu la shopping

Mirobolantul meu sot recidiveaza... Bine, acum scuza e ca limba romana nu este limba lui materna, insa de aici pana la povesti ca cele de acum cativa ani, ok, eu nu ma gadeam sa fac saltul. In fapt, ce sa mai zic, omul nu inceteaza sa ma uimeasca :D. Zilele trecute m-a sunat sa ma intrebe daca am nevoie sa-mi cumpere ceva din magazin. Eu, cu gandul pofticios la o mancare de mazare careia insa ii lipsea din casa mea un ingredient pe care eu il consider esential in cazul unui astfel de fel de mancare, zic repede: Da! Vreau niste marar! Doua legaturi de marar. Ok, zice el si dupa inca alte cateva secunde de conversatie telefonica, revine: deci marar? Da, da, doua legaturi de marar, confirm eu clar, stiind cam cu cine stau de vorba, ca doar domnul uita cam tot de la telefon pana la magazin...

Bon, culmea e ca nu a uitat ci a facut una cu care iar a reusit sa ma ia complet prin surprindere. So, pe post de doua legaturi de marar, Bu s-a prezentat frumos cu o punguta la care continutul careia m-am holbat nedumerita, motiv pentru care a tinut sa si precizeze: ti-am adus ce ai cerut. Ce era inauntru? A, in punga erau doua pachete de malai...!!!

Mmmm, sa recapitulam: am cerut doua legaturi de marar si omul mi-a adus constiincios doua pachete de malai. Right!

Acum am malai... sa tot fac mamaliga. Mazarea am amanat-o pentru saptamana viitoare :D.

8 comments:

Ioana said...

Ce tare sot ai :)))) O fi fost proasta legatura telefonica :))))

Radda said...

:)) :)) Nice :)) Mor de ras! Poate ar fi utila, in cazuri de genul asta, o aplicatie pe telefon, ceva gen....."recunoasteti leguma / fructul" si ii dai mms cu poza :)) Oricum e tare haios Bu!

Butterfree said...

Radu a luat praz in loc de ceapa si ulei in loc de paine... deci, se poate si mai rau:)))

Zu said...

@Ioana: nah, e sotul aerian :D...

Zu said...

@Radda: da, cred ca ne-ar trebui asa ceva, ai dreptate, tare utila aplicatie. Si eu sa bifez ce am nevoie.

Zu said...

@Butterfree: wow, nu credeam ca mai exista cazuri similare... iar trecerea de la ulei la paine mi se pare geniala!!! :D

Roxana said...

aa...la mine sotul functioneaza pe baza de lista. Scris. Nu verbala. ca aia nu e valabila. Totul trebuie scris, negru pe alb.

Ioana said...

Oare soții noștri or fi frați? Al meu cumpără ce-i cer, dar invariabil e păcălit la piață. Ori la preț, ori la cantar. Si ce limba vorbește al tău?