27 March 2012

Pohta ce-am pohtit

Sunt insarcinata si se pare ca poftesc la diverse, dar nuuu poftesc si eu ca orice gravida normala la castraveti murati cu sirop dulce (nah, chestia asta in suna in continuare dubios) sau eu mai stiu ce bere (eu???) ori altele... nope, turns out ca eu poftesc la obiecte :-). Serios. Bine, nu ca mor pe loc daca nu le am, dar mi se lipesc de suflet si mintea mea decide acolo, pe loc, ca eu trebuie sa le am, sa le vad mai indeaproape, sa le testez si sa ma mandresc cu ele si uite asa se face ca de cand sunt insarcinata am poftit la o fusta indecent de scumpa (Adaaa, daca ii gasesc si bluza, cu ea vin la nunta ta), cercei si brose handmade, o geanta de zi, un carucior Inglesina Zippy 3 in 1 (I must be nuts or something :D, I know) si ulei de canepa cu usturoi :D. Si sunt abia luna a sasea...


Nu stiu insa daca am pucat sa va spun, dar am castigat la concursul la care uite ca m-a impins pofta sa particip si nu, nu am castigat doar sticla de ulei, ci intreg cosul de mai sus, ha, uite ca la omul pofticios trag si concursurile :D. Si acum sa va zic si cum sunt, nu? ca tot le-am primit ieri si au venit la marele fix, taman bine cat sa faca parte din masa mea de pranz, ca era cam ora 12.00 si bebe ma impinsese in bucatarie sa-mi fac o salata (nu, nu sunt atat de "putin" insarcinata incat sa ma rezum la salata, am facut mancarea aia de mazare la care visam si a iesit exceptionala, dar am si fost in weekend la piata si mi-am luat de toate pentru o salata buna, asa, ca de inceput de primavara). Asadar, la marele fix, salata a fost picurata cu putin ulei, am decorat-o si cu niste seminte de canepa (eu oricum mai pun diverse seminte in salate, de exemplu de susan, despre care am inteles ca sunt o sursa buna de calciu dar mie imi plac cum merg in salata) si dap, a mers perfect, mi-a placut, mai fac, data viitoare ii pun si niste branza rasa, acum nu aveam. Uleiul s-a potrivit bine la gust, seamana putin cu nuca... are si Omega 3 si 6, pfff, iata cum am hranit eu sanatos mogaldeata :D. Marea surpriza a fost insa ciocolata, ca eu sunt mare fan ciocolata si chiar am testat-o usor circumspect, sincer, dar pe bune ca e buna, nu glumesc, e bunaa, e densa, amaruie si bogata si aromata...

Asa ca ma declar fericita, ieri a fost o zi buna, poftele mele stau cumiti si torc iar eu cred ca trebuie sa ma tin departe de magazinele online, ca vad ca sunt noua mea pasiune :D.

No comments: