28 March 2012

Roblogfest strikes back

Cum ma frasuiam eu linistita pe net, am ajuns sa descopar ca, ia uiteeeee, am intrat in etapa a doua a concursului, ah, zau ca nu credeam ca intru in etapa 2 si eram linistita in universul meu. Eu una mergeam pe ideea de a avea macar cateva voturi, acolo, sa nu fiu chiar ultima... acum ma vad ramasa in cei doisprezece selectati, niiiice. Vestea mi-a picat bine, intai ca ma umflu si eu nitel in pene (:D nu mult, dar totusi...) si apoi ca am o zi aiurea rau, cu tensiune 10 cu 5 si puls 97, asa ca orice poate sa ma faca sa zambesc in starea asta e mai mult decat grozav, ca am o durere de cap crunta.

Asadar revenim, intai ca sa va multumesc celor care m-ati votat si mi-ati facut asa surpriza, apoi ca sa va anunt ca mai aveti pana la inceputul saptamanii viitoare (3 aprilie) ca sa votati pentru etapa 2. Daca ma alegeti pe mine, o sa ma bucur tare, normal :-), dar sfatul meu ramane la fel: sa alegeti pe cine va place (si eu am favoriti pe lista aceea, prieteni chiar) si da, neaparat sa mai poftiti pe aici :D.

VOTEZI la roblogfest 2012

2 comments:

Roda said...

Felicitari! Si la mai mult!
Eu am 10 cu 5 in zilele bune, ca in alea proaste am 8 cu 4.

Zu said...

Multumesc. Wow, nu imi pot imagina cum e cu asa tensiune scazute - eu in general am 12... Oricum, ce ma da peste cap este combinatia dintre o tensiune scazuta si pulsul mare, imi da o stare foarte greu "de dus", mai ales fara medicamente...