24 April 2012

Leapsa... financiara :D

De mult timp nu am mai primit o leapsa (mi se pare mie sau au cam disparut de pe fata blogosferei?), asa ca ia uiteeeee, am primit una, chiar cu tema inedita, o leapsa despre bani si economii venita de la Mami de huni, careia ii multumesc si ii raspund mai jos :D:

Saptamana trecuta, cel mai mult am cheltuit pe ... Ah, aici e simplu: i-am luat pat omuletului, pat de adult, mare si zdravan, achizitie importanta si schimbare majora in viata noastra.

Daca as castiga maine 10.000 de euro ... Ar insemna un castig in plus, ceva ce a venit peste sumele pe care le rulam noi in mod frecvent asa ca ar intra la categoria economii, la banca pentru vremuri mai grele, sa faca si dobanda :D.

Reteta mea preferata, din cele extrem de ieftine, este ... Ieftine? Mmmm, cred ca cea mai si cea mai ieftina e mamaliga: calda-calda, cu un bot de unt varat repede sub faldurile ei, smantana din belsug peste si branza rasa, dar musai sa fie o telemea sarata. Altfel cred ca intra si o mazare cu sos de rosii, putin morcovi si muuult marar la categoria asta de mancaruri ieftine.

Distractia mea preferata, care nu implica cheltuieli, este ... Sa citesc. Dar cred ca implica totusi niste cheltuieli :D.

Voi considera saptamana aceasta un succes pentru blogul meu daca… M-ar placea sa scriu mai des, idei am destule ca sunt vorbareata rau din fire, timp si energie mai putin.

Daca ar fi sa fac o cheltuiala mare si nu neaparat necesara, mi-as cumpara ... O casa mai mare. Mda, cam e necesara, desi teoretic e ok si ce avem acum, e bine, nu pot sa ma plang. Bineee... asta e pe muchie, sa incercam alt raspuns: un pat de o persoana :D - cumva planurile mele nocturne de mutat mobila (vezi postarea cu noptile albe) au pe moment ca solutie o astfel de piesa de mobilier care mi-ar simplifica viata dar pe termen lung nu e chiar nevoie, asa ca nu merita ca investitie.

Cand eram copil, visam sa fiu ... Invatatoare. Acum sunt un soi de educatoare pentru copilul meu :D.

Dintre mere si pere, imi plac ... Merele, desi ai mei s-ar cruci la replica asta. Eu mananc rar fructe, in copilarie se chinuiau sa ma convinga sa le mananc -  doar de cand cu copilul am redescoperit si eu fructele si am inceput sa am in casa/ frigider.

Intre ghiocei si zambile, aleg ... Liliacul :D. Se pune? Liliacul si freziile sunt florile mele preferate insa, ok, intre cele doua de mai sus prefer ghioceii.

Banii reprezinta pentru mine ... O necesitate pentru o viata mai confortabila. Stiu ca se poate si fara, stiu ca nu in ei sta fericirea, insa realitatea este ca ma ajuta sa-mi simplific viata si imi dau o stare psihica buna atunci cand imi permit financiar diverse lucruri pe care le doresc si nu am frustrari legate de lipsa lor.

Ar trebui sa dau leapsa mai departe, nu? Sa zicem... Kamelia si Monis, daca pun lepse pe blogurile lor.

1 comment:

Monis said...

Merci de pasa. Mi-am propus sa raspund. Cand prind niste timp liber. Sau niste timp cum o fi el :). Multa sanatate!!!