01 June 2012

Concurs de 1 iunie - carti pentru toti :D


Copilul meu are deja o biblioteca proprie, una intinsa pe mai multe rafturi mici, sa fie la indemana lui, colectie pe care o imbogatesc continuu. Intai pentru ca vreau sa iubeasca lectura si cartile (dupa cum am mai scris in diferite randuri, eu sunt mama care isi plimba piticul prin librarii sau chiar la targul de carte :D) si apoi pentru ca, of, e greu sa citesti aceeasi carte in fiecare seara :-)). Pentru ca noi citim la culcare, mai precis mami sau tati citesc doua carti alese si negociate de omulet. Multe dintre acestea sunt de la editura Cartea Copiilor, care are o selectie foarte buna pentru cei mici, intotdeauna calitativ tiparite si cu ilustratii care mie imi plac tare mult. Am primit in cateva randuri carti de la aceasta editura si am scris despre ele aici si aici dar am tot cumparat si noi din colectiile lor asa ca le stim destul de bine. Iar acum ca le-am testat si criticul sef cel carliontat e clar incantat de ele, mi se pare firesc sa le sustin din toata inima, vorbind in cunostinta de cauza :D si sa...mmm... raspandesc bucuria lecturii printr-un concurs pe sufletul meu.

Un concurs de 1 iunie :D, lansat taman cand se desfasoara si Bookfest - ca sa le legam simbolic, ca doar vorbim despre copii si lectura...

Premiul? La alegere, dupa varsta si dorinta, pentru ca am croit trei pachete de carti dupa cum urmeaza:

I. pachet cu cele 3 carti Miffy - recomandat pentru 1-2 ani, Miffy este un personaj-hit in lumea celor mici. Cartile istorisesc intamplari obisnuite din viata copiilor, sunt intr-un format potrivit pentru manutele curioase si au texte scurte si ilustratii simple, pe intelesul lor :D

II. pachet cu cele doua carti Dolto - sunt subtiri, cu ilustratii  viu colorate si cu texte simple pe care mamele le pot modifica si dezvolta dupa cum au nevoie in incercarea de a se intelege cu un "toddler" cu o personalitate in plina formare. Si daca aveti copil de 2-4 ani precis stiti despre ce vorbesc: celebrele NU-uri si crizele de tantrum :D. Pare mai degraba o carte pentru parinti insa nu, chiar atrage copiii:  cel mic imi cere des sa citim cartea cu "bebe eeee" (=bebe care plange) si uneori discutam despre partea cu "vorbitul cu mami si tati oricand exista un motiv de suparare" iar alteori povestim despre "baietelul care are un iepuras si e trist" in timp ce mai si enumeram culorile, ca doar fiecare pagina e altfel colorata...

III. pachet cu Nu ţi-e somn, ursuleţule? si Balul florilor  - povesti care ies din sfera basmelor clasice, scrise cald si intotdeauna cu o morala ascunsa printre randuri, despre care am scris aici. Sunt carti frumoase, tiparite impecabil si bine paginate, cu ilustratii pe care iti face placere sa le privesti, lucru ce mi se pare ca e important pentru ca eu cred ca cei mici trebuie invatati cu obiectele frumoase, de calitate (croite cu suflet si cap), inca de la inceput. Si simtul estetic trebuie dezvoltat, zic eu :D.

Ce trebuie sa faceti? Intai sa va alegeti pachetul care vi se potriveste :D iar mai apoi sa scrieti pe blog (daca aveti) sau intr-un comentariu la acest post de ce il doriti si sa va povestiti experienta proprie cu una dintre cartile de la editura Cartea Copiilor (daca e cazul, nu e obligatoriu).

Cat dureaza concursul? 1- 15 iunie. Si cateva reguli scurte: fara comentarii anonime (va rog, o adresa de e-mail valabila) sau dublate si musai sa contina link-ul de la postare acolo unde este cazul.

Cum se atribuie premiile? Of, asta e complicat, iar eu o balanta pasnica, ma scuzati :D, asa ca am sa il rog pe domnul Random sa voteze la fiecare categorie/ premiu cate un castigator. Dar pentru ca tare-mi place sa citesc lucruri scrise cu suflet nu am sa ma abtin si am sa adaug si eu un premiu, unul partinitor si subiectiv: pentru cea mai pe sufletul meu postare de pe blog am sa trimit cartea Ghici cât de mult te iubesc.

Scopul concursului este sa "raspandim" bucuria lecturii asa ca va incurajez sa paricipati, sa va ascutiti condeiele si sa povestiti cu drag despre lumea aceasta minunata a cartilor pentru cei mici - e frumoasa si plina de magie :D.

Mult succes!

40 comments:

adinedi said...

Buna ziua! noi ne-am dori pachetul nr 2.(pachet cu cele doua carti Dolto). Fetita mea este mare amatoare de carte. Desi are numai 3 ani si 6 luni recunoaste si denumeste toate literele dar si compune scurte povestioare....Multumim ptr concurs!

adinedi said...

Buna ziua! noi ne-am dori pachetul nr 2.(pachet cu cele doua carti Dolto). Fetita mea este mare amatoare de carte. Desi are numai 3 ani si 6 luni recunoaste si denumeste toate literele dar si compune scurte povestioare....Multumim ptr concurs!

Masha said...

Buna, ziua si LA MULTI ANI TUTUROR COPILASILOR! Noua ni s-ar potrivi pachetul nr. 2, insa si 3 si 1 ar fi potrivite pentru lecturi viitoare. La un an si 9 luni cu parere de rau, nu prea citim povesti, cartile cartonate pe care le mai are sunt roase din scoarta in scorta de dintisori, iar eu recunosc ca dupa trei fraze din poveste incep sa casc si ma ia somnul, la fii-mea nu prea are inca efect. Asa ca visam la povesti de adormit copiii si ne dorim aceste carti!

Gyorgy Ludovica said...

Buna, concuram pentru pachetul cu
Nu ţi-e somn, ursuleţule? si Balul florilor
Am facut cunostinta cu cartile de la Editura cartea Copiilor prin intermediul seriei Scoala ursilor, care au cucerit-o pe fetita mea care atunci avea doar 2 anisori. A admirat-o nespus pe Jackie pentru nezdravaniile ei, i-a placut placinta cu dovleac pentru ca au mancat si ursuletii. Mai mult a crezut ca putem si noi sa adunam miere din copaci cum au facut ursuletii. De ziua ei la 3 anisori a primit cartea Ziua lui Miffy pe care a colorat-o desi nu este carte de colorat; a inteles ca de ziua ta este foarte placut sa te joci si sa primesti cadouri. admiram acest tip de carte si acesta este motivul pentru care ne dorim acest pachet.

Daniela said...

buna ziua...

Noi vom concura pt pachetelul de carti numarul 3...
Fetitei mele ii plac foarte mult cartile de povesti si cu siguranta acest pachet ar incanta-o...
La multi ani !! tuturor copiilor de 1 iunie

daniela said...

am uitat sa scriu adresa de email....
scuzati de dublu post
www.avon.craiova@yahoo.com

Andreea Tui said...

Multumim pentru concurs!
Am dat sfoara in tara si pe blog http://inbucatariamea.wordpress.com/2012/06/01/concurs-de-1-iunie-la-zu-6/
Noi, eu si fiica mea Cezara, ne inscriem in concurs pentru al treilea pachet de carti.
Ea maine implineste 3 ani si cartile sunt cel mai potrivit dar pentru ea. Mereu este bucuroasa sa primeasca o carte si dupa ce o citim si o studiem ajunge pe raft, in biblioteca, dar nu e uitata, ci revine la ea, o reciteste, se bucura din nou de ilustratii.
O zi senina!
Andreea

Popescu Nicoleta said...

Mi-ar placea pentru baietelul meu pachetul nr 1 deoarece o stie pe miffy de pe site,jucam mereu joculete de acolo.o experienta placuta o avem cu winnie melcusorul cel grabit,carticica pe care o place si vrea mereu sa i-o citesc.Ne plac de asemenea si ursuletii haiosi din Scoala ursilor:)
oprea_nicoleta@yahoo.com

Popescu Gabriel said...

Doresc pachetul nr 1 pentru baietelul meu pentru ca-i plac povestile,iar Miffy este adecvata varstei lui.Ne plac foarte mult si ursuletii din Scoala ursilor,ii citim in fiecare zi

michelle said...

Copilaria este asa frumoasa si atat de importanta pentru viitorul adolescent, si mai apoi adult, incat lecturile joaca un rol major in formarea celui mic. Fetele mele iubesc povestile in special seara la culcare, si pachetul 3 ar fi minunat, Dolto si Miffy deja am citit si suntem fascinate toate trei. Basmele stimuleaza imaginatia copilului, gandirea pozitiva si libertatea de a crede in propriile vise!

Anonymous said...

eu doresc pachetul 3 pentru nepotelul meu pentru a citi si alte povesti in afara de cele clasice
geopascali@hotmail.ro

Pascali Gheorghe said...

eu doresc pachetul 3 pentru nepotelul meu pentru a citi si alte povesti in afara de cele clasice
geopascali@hotmail.ro

Antohe Cristina-Elena said...

Eu doresc pachetul 3 pentru baietelul meu, care desi are 1 an si 5 luni ii place sa asculte povesti si sa rasfoim impreuna carticelele adecvate varstei.Din pacate prea putini parinti gasesc timpul necesar pentru a spune copiilor povestile cu care au crescut ei insisi, cu atat mai putin basme noi. Povestile au fost pe nedrept uitate,sau rolul lor in dezvoltarea copilului este complet ignorat.Din povesti, copiii afla care sunt consecintele defectelor si calitatilor umane, care sunt efectele faptelor bune si rele.Traind alaturi de personajul preferat intamplarile basmului, copilul invata despre lumea din jur, fara sa fie el insusi pus in situatii periculoase sau dificile.
Un alt avantaj major al povestilor este acela ca stimuleaza imaginatia, limbajul si fantezia copilului.Nu trebuie sa uitam nici de rolul benefic pe care povestile il au asupra afectivitatii unui copil.Si mai ales sa reamintim rolul povestilor in relatia parinti – copil.Cate un basm spus macar o data la cateva zile, creaza intre parinti si copil acea legatura speciala dintre doi oameni care traiesc aceleasi senzatii, au aceleasi sentimente si isi imagineaza aceleasi scenarii.Momentul povestii este unul special si poate sa se pastreze peste ani, cand nu va mai fi nevoie de povesti, dar va fi nevoie de discutii ca intre prieteni.In concluzie,as dori aceste carti deoarece e bine pentru copilul meu sa cunoasca si povestile clasice dar si pe cele noi, care sunt si ele interesante, altfel risca sa se plictiseasca si chiar sa-si piarda mai tarziu interesul pentru lectura.
adresa de e-mail: cristink_elena@yahoo.com

anabalmus@yahoo.com said...

Bucuria lecturii:
Prima carte micutei mele i-am cumparat-o din secon-hand, pe cand ea se afla in burtica mea. Desi nu e in romaneste, e o carte cartonata, pe care de la 4 lunisoare se juca deja cu ea. de la ea a invatat primele si cele mai multe cuvinte, pe baza ei am format primele intrebari, si reusea sa-mi raspunda punand degetul pe imagini, si chiar si notiuni ca mare-mic, si altele au fost invatate de acolo. o avem si acum la loc de cinste in biblioteca ei personala, cateva rafturi mici, cel mai de jos, la care ajunge singura este cu cartile in romana si cartonate, apoi urmeaza, cartile cartonate dar alte limbi (engleza, germana), apoi caiete si carti cu activitati de gradinita, apoi un raft cu cateva carti religioase, necartonate, dar pine de imagini. iar acum la 4 anisori isi pune scaunul de plastic langa dulap si se catara sa ajunga unde vrea ea.
cu cartile de la editura cartea copiilor le cunostem si le iubim.
Si noi citim carti la somnul de pranz si seara.
Noi dorim pachetul nr 3.
Lectura placuta tuturor copiilor!

Andrea Isfan said...

Am scris despre concurs aici: http://experienteleuneimame.blogspot.ro/2012/06/concurs-la-zu.html
Cel mai mult si cel mai mult ne-am bucura de pachetul II.
Multumesc pentru oportunitate!

Mihaela said...

Pachetul numarul trei este cel mai atractiv pentru mine si baietelul meu, deoarece pachetul numarul doi il avem, iar lumea lui Miffy n-am descoperit-o inca.

mikybuna said...

Ma intorc, prin gand, prin vis, in trecut...traiesc amintiri...Rad: zambete, puritate, jocuri, prietenii de sanius! Ma intristez: lacrimi, rana produsa de cadere...o jucarie stricata! Si timpul a trecut... Cu fiecare lacrima incet, incet m-am indepartat de copilarie. Retraiesc acel film unic in felul sau si ma intreb: oare de ce atunci puteam sa gasesc totul in nimic..in 2-3 jucarele vechi, iar azi gasesc nimic in tot? De ce prajitura bunicii sau a mamei era mult mai gustoasa si mai oachesa iar cea facuta de mine nu ma mai incanta! De ce povestea citita de bunicul meu in fiecare seara este cea mai draga? E simplu: traiam cu ardoare in lumea inocenta a copilariei, aceasta taina, acest miracol al vietii pe care nimeni si nimic nu ni-l va putea lua niciodata! Copilaria este si va fi pentru mine acel taram unde nimeni nu va muri niciodata si unde chiar si papusile vor prinde viata si vor face parte din povestea mea! Da! Povestea mea...Visez, cersesc un minut din copilarie, tanjesc la jocurile ei...Unde esti copilarie?...

mikybuna said...

Pachetul numarul 3! Va multumesc!

Camelia said...

Buna ziua si felicitari pentru initiativa! Noi suntem indragostiti de Balul florilor (iata cum am lucrat noi pe aceasta superba carticica http://micatelierdecreatie.blogspot.ro/2012/05/invatam-despre-legume.html), dar ne-am dori pachetul de carti nr. 3, Nu ti-e somn, ursuletule si Balul florilor (pe cea din urma stiu exact cui i-as face-o cadou, la randul meu). Multumim frumos si bafta tuturor celor inscrisi in concurs!

Adina said...

Multumim pentru ocazia de a participa la concurs! Noua ne-ar place pachetul nr 3, Nu ţi-e somn, ursuleţule? si Balul florilor. Nu le avem! Avem 'Prima mea carte despre culori' de la editura Cartea Copiilor si ne place mult. Multumim!

Georgeta Pascali said...

Eu doresc pachetul 1 , deoarece cred ca e cel mai potrivit pentru nepotelul meu care are 1 an si 5 luni. Ar fi un cadou minunat pentru el
gettybojescu@hotmail.ro

Antohe Victor said...

Pachetul 1 cu cele trei carti Miffy ar fi perfect pentru fiul meu care nu are inca 2 anisori.Lui ii plac deja carticelele adecvate varstei si chiar asculta cate o povestioara spusa de tati. Ar fi dragut sa-i citesc si sa participam impreuna la aventurile fetitei iepuras Miffy.
victor_antohe@yahoo.com

Laurentiu Badea said...
This comment has been removed by the author.
Laurentiu Badea said...

pachetul 3, e cel mai potrivit pentru nepotica mea de 6 ani.
mail laurentiumbadea@yahoo.com

Carmen said...

Noi am dori pachetul numarul 1. Fetita noastra implineste in iulie 2 anisori si ar fi un cadou perfect pentru ea avand in vedere ca ii plac foarte mult cartile. Probabil si datorita faptului ca mami a dus-o la scoala inca de cand era in burtica.
e-mail purza.lavinia@yahoo.com

davidionut2007@yahoo.com said...

Imi aleg pachetul numarul 3.
Noi nu avem deocamdata nici o carte de la edutira Cartea copiilor, dar avem in biblioteca ceva carti pentru copii, din care citim cel mai des colectia Disney.

Adriana said...

Noi ne-am dori pachetul nr 3.Fetitei mele ii plac tare mult povestile si incerc sa ii citesc in fiecare seara.

lucky_ada@ymail.com

Gyorgy Ludovica said...

Buna, imi cer scuze ca trebuie sa revin, dar am uitat sa trec adresa de email : ica.gyorgy@yahoo.com

Eva said...

Noua ni s-ar potrivi mai mult pachetul nr 3 , suntem cu totii mari amatori de povesti .

evahossu@yahoo.com

Anonymous said...

Ah, mi-e așa greu să aleg. Mi-ar plăcea cărțile Dolto, dar cred că îmi trebuie ”Nu ți-e somn, ursulețule?”... Zic pachetul II ( pe I îl avem și pe III am să-l cumpăr).
Eu am scris despre Miffy aici: http://sotiesimama.wordpress.com/2012/05/23/adorabila-miffy/
Adresa de mail e pe blog.

Anonymous said...

Ahhh. Văd că se poate concura și cu un comentariu. Atunci aș vrea să spun că noi tocmai am luat de la bibliotecă ”Ghici cât de mult te iubesc” și ghici cât de muuuult mi-o doresc? Mi-o doresc până sus la LUNĂ!

monaungureanu@yahoo.com... dar nu m-ar deranja dacă o cenzurați :D

Daniela M said...

Noi ne dorim pachetul nr 1 deoarece este mai adecvat varstei fetitei mele.

mardadr@yahoo.com

AndreeaG said...

Don'soara zu-zuzi, blonda si cu privirea albastra! Sper sa nu ma iei la palme, am si eu o nelamurire :)
Cumva perioada in care se desfasoara concursul, nu este 1-15 IUNIE, nu IULIE, cum ai scris matale in post? ... asa mi se pare logic, in creierasul meu de bruneta si cu privirea verde :d
Zic si eu ... o veni mandra pana pe 15 iulie, nu mai ai tu timp de concursuri si expedieri atunci :)

Sper sa nu dai cu pietre, ma mai primesti? :) ma aliniez si eu cuminte pt pachetul numarul doi, daca o fi sa fie, si aspir si la bonus, recunosc :D ti-am scris ceva frumos (si foaaaarte lung :) ) la mine :)

De ce as vrea pachetul numarul doi?
Hm ... incepem sa avem dificultati cu domnisorul Matei (doi ani si jumatate), el este foarte capos din fire. Un copil exceptional altfel, destept, dragalas, simpatic de mori, dar cand i se pune lui pata, nu te mai intelegi cu el, devine agresiv daca nu iese ca el, tranteste si bufneste, perioada aia cu "NU", sti tu!
Am si eu tendinta de a deveni agresiva, ma abtin cel mai adesea dar reuseste sa ma scoata din pepeni uneori, mai ales ca sunt prinsa la mijloc, intre el si sora-sa (cu doi ani mai mare).
Metoda pe care o aplic cel mai des, cand nu ne mai intelegem altfel, este "du-te la tine in camera si cand te calmezi, vi si discutam". La surioara a mers exceptional treaba asta si nu am avut crize majore de isterie, dat cu fundul de pamant, se calma inainte sa degenereze situatia si saream peste partea cu mersul in camera, ajungeam direct la discutat si totul redevenea roz foarte repede.
El e insa alta fire, foarte lipicios si empatic dar si capos de mori cu el de gat :) Nu vreau sa-l domin, teoretic imi place ca e capos :) dar nici nu se poate sa fie doar iubire si totul ca el intotdeauna, trebuie echilibru, si nu reusesc sa-l gasesc ... sper ca vre-una din aceste carti sa ma ajute, cat de putin.

Postarea e in ID, mail: UnGraunteDeNisipi@gmail.com

Despre ce inseamna cititul, pentru mine si pentru copiii mei ... te invit sa citesti la mine, am scris acolo ditamai pogonul si deja m-am lungit enorm si aici! Pe scurt INESTIMABIL.

Asteptam vesti saptamana viitoare! (si despre burta si despre concurs)
PS: Tricoul ala e cri-mi-nal :)

Zu said...

@Andreea G: Vaaai, da, 15 iunie, ma duc sa-mi pun cenusa in cap! Multumesc pentru trasul de maneca, in mod evident "I did it again"! Ups :D

Anonymous said...

Eu, castanie și cu ochii căprui nu am sesizat greșeala :D. Se întâmplă se greșești când primești ”ghionturi” și din afară și dinăuntru, nu? Nu-i ușor să fii mamă și ”incubator” și să scrii pe blog în același timp... Zic și eu... că am trecut recent prin asta.

Cori Covaci said...

Ne inscriem si noi pentru primul pachetel. Ma gandesc ca sunt cele mai potrivite pentru baietelul meu, care nu are rabdare sa stea prea mult la povesti. Sper ca i-as capta atentia, mai ales ca am auzit multe lucruri bune despre Miffy.
Te citim de vreo 3 ani si ne place mult mult de voi.

cristina diaconu said...

Toma ar aprecia cu siguranta pachetul nr 1, intrucat e singurul personaj care pana la un an si 8 luni i-a atras atentia in vreun fel (pe site). Carticelele sunt inca pentru cautat stelute in interior ( stie el ca acolo se ascund ele :)

Raluca said...

Noua cred ca ne-ar placea pachetul cu nr. 3 (Balul florilor ne-a mai trecut prin mana, de cartea ursuletului sunt tare curioasa), iar despre experienta noastra cu cartile de la ed. Carea Copiilor am povestit aici- http://caietpentrucasamea.wordpress.com/2012/03/15/ce-mai-citim/

Super fain concurs, ma bucur ca am aflat la timp de el!

Klara said...

Lui Praslea care se pregateste sa vina pe lume sigur i-ar placea pachetul numarul 1. :) Nu stiam de editura aceasta pentru ca inca nu sunt mama (voi deveni peste cateva zile), dar din cate am vazut de pe net fac o treaba excelenta! Felicitari pt concurs, foarte frumos!

anca said...

Buna ziua,

Sunt o cititoare "inraita" asa ca nu pot decat sa ma bucur pentru acest concurs. Cred ca importanta nu este atat castigarea premiului cat bucuria de a vedea ca exista si alti pasionati de lectura care doresc sa transmita bucuria de a citi si a calatori in imaginatie si copiilor lor.
Ne-ar bucura pachetul numarul III. Adresa mea de e-mail este aianchis@yahoo.com
Un salut calduros tuturor iubitorilor de carte.

Anca