19 September 2012

Mayday, mayday

Ultimele doua persoane care s-au uitat in gura bebelunei (la propriu) au declarat ceva despre dinti si gingii inflamate si desi nu sunt doctori, ambele au copii. E adevarat ca mandra saliveaza abundent in ultimul timp - de ne intrebam care e ideea - dar, well, are doar doua luni si jumatate asa ca eu ma iau cu mainile de cap. Inteleg ca am facut un copil lung si lat si care se grabeste sa evolueze dar, ooooo, hold your horses draga mea!

Dinti???

Serios???

Ok, chestiunea nu e confirmata oficial.. insa... e posibil??? Aaaaaaaaaaaaaaaaa! Ce se face cand apar asa devreme?

8 comments:

Ozana said...

Internetu' zice ca se poate.
Nu cred ca se face nimic deosebit fata de cum ai face daca ar avea cu 3 luni mai mult. Doar as zice sa ai grija la chimicalele din produsele de se gasesc pe piata cu scopul de calmarea durerilor...

carminaca said...

Buna,

doct noastra pediatra ne-a explicat ca i se formeaza glandele salivare, care incep sa produca saliva :D iar ei nu stiu ce sa faca cu ea si o deverseaza. initial si eu am crezut ca sunt dintii. al meu are 4 luni. celei mari i-au dat dintii la 4 luni juma, deci suntem probabil intre glandele salivare si dinti :))

numai bine,
carmina

mara said...

să știi că și a mea bălește de mă udă și pe mine, și pe ea, și patul și tot.

g.cojocaru said...

nimic nu se face! :) .. ok, poti alina durerile copilutei atunci cand vor aparea, cu ce vrei tu sa ii administrezi...
Maria la 1 an si 2-3 luni avea toti dintii si toate maselele. Vladi la aceeasi varsta, abia daca are 8 dinti...
Relax!

Elena said...

Baiatului meu i-au aparut primii dinti la 3 luni jumatate (incisivi jos). acum are 6 luni si ii ies 3 dinti deodata(2 incisiv sus si 1 incisiv lateral sus). si eu mi-am facut ceva griji dar nu cred ca am de ce; asta e ritmul lui, sanatos sa fie. Cat despre bale....n-am vazut atatea in viata mea la un moment dat ma intrebam daca tot ce suge de la mine transforma in bale :P. La el oricum are legatura cu calciul pentru ca si fontanela i s-a inchis deja...indopat n-a fost, decat cu lapte matern al cerere.
Eu tot compar cu fata care a avut "spargerile" la dinti dupa carte: la 6 luni primii etc. Si totusi iata dovada: copiii nu se cresc dupa carti :)

Zu said...

@Mara: si vezi ceva urme albe pe gingii?

Zu said...

@Gabi: da, ma gandeam la calciu, ceva... e totusi mica, daca ii ies la varsta asta mi-e sa nu fie dinti "slabi"

Zu said...

@Elena: aha, deci se poate... Eu am chemat pediatra, astept verdictul ei :D