22 October 2012

Ziua in care am salvat lupii (din wc)

Ii cunoasteti pe prietenii nostri, lupii? Ei bine, deunazi, lupul imaginar al copilului meu a ajuns, n-am habar cum, in wc. Mdap, scufundat in apa de la wc. Mdap, lupul imaginar, I know.

Cest este ca cel mic se frasuia prin zona, mi-a zis ca, vai, lupul a cazut in vasul de toaleta, pai sa-l ajutam, zic eu, da, sa-l scoatem de acolo, vai, lupul, zise el si da sa apuce peria de wc de alaturi. Hait! cand am vazut una ca asta mi s-au activat toate sistemele de alerta de mama-igiena-copil si am pus pauza intregii actiuni. Una e sa ne uitam in vasul de toaleta dupa lupi imaginari, alta e sa scormonim in el cu peria, la propriu.

Doar ca bietul lup era acolo, amarat si cam pleostit, cred eu, inteleg ca fratele lui ("lupul lui tati") il privea de pe rezervor, imi imaginez eu ca probabil cam condescendent, dar, deh, nu pot sa bag mana in foc pentru imaginarul copilului meu. Copil pe care trebuia sa-l ajut asa ca am sacrificat o spatula de lemn din bucatarie (c'est la vie, ce nu fac eu pentru personajele imaginare din viata omuletului!) si am invitat animalutul (e clar ca e mic, daca s-a putut cocota pe spatula) sa urce pe ea si apoi l-am transportat cu maaare grija pana in sufragerie.

Nu, nu i-am tinut nicio prelegere despre pericolele vasului de toaleta, am presupus ca si-a invatat lectia si singur, biata jivina.

Chestia e ca toata operatiunea de salvare i-a placut nespus copchilului, care "a scufundat" rapid pe rand si ceilalti membri ai familiei de lupi, aparand din cand in cand cu alerta ca, vai, x animal e in wc, de trebuia sa reluam sceneta cu spatula de lemn varata ceremonios in vasul de wc. Picture that! Genul de moment Kodak sau din cele pe care Mastercard nu le poate acoperi, real bonding time: io' si copilul meu scormonind preocupati in wc si consoland amabil o creatura invizibila.

Ha! Talk about mother and son moments!

5 comments:

mara said...

hahahaha! :)))

Simona said...

A venit momentul sa-i explici copilului ca lupii imaginari se scot din WC cu o perie imaginara :-)))
Dar e misto, nu-i asa?! :-)))

Zu said...

@Mara: Tu razi? Discutia ta despre sex a fost naucitoare pentru mine :-))...

Zu said...

@Simona: e delicios omuletul, ma termina cu ideile de genul asta, abia astept sa vad ce ii va trece prin cap si copchilei. Iti dai seama, cu peria imaginara, chiar ca eram de coma: gesticuland gratios pe marginea wc-ului.

mariamirabela said...

Ha, ha, ha, pierdusem asta cu lupul! Cm unde? In wc, of course. :)

Sia cum ce faceti cu spatula, ati pus-o pe balcon in asteptarea altei salvari?