17 December 2012

The good and the bad

The good:

- avem cadou!!! Craciunul a fost salvat!!! Prin bunavointa prietenei unei prietene, super camionul cu trei usi care nu se poate cumpara nicicum din tara asta mare si frumoasa in care traim, ce conteaza ca ma bani si mi-s cetatean european, they don't give a f*, a ajuns la mine. Adica la posta mea care mi-a trimis o notificare ca am "SC MARE". Huh??? Ce o  fi si asta, mi-am zis, sperand ca e camionul, dar cam cu jumatate de inima, asa... La primul ghiseu am aflat ca e o "scrisoare mare, in cealalta cladire, colet din Anglia vine la mine doamna, dar nu e nimic pe numele asta" si m-am ofilit instantaneu. Ba chiar m-am gandit nitel daca sa ma mai duc pana dincolo, poate sa astept sa vina si coletul si fac atunci o tura mai lunga... Dar m-am dus.  La al doilea ghiseu am stat la coada degeaba, iar la al treilea m-am trezit ca "scrisoarea mare" era ditamai camionul de jucarie. ? Whatever... Acum am ce sa pun pe masa la copilasi, aaa, pardon, sa pun sub brad :-)). I am super Santa si am salvat onoarea Mosului!

- mi-am luat cadou de Craciun. Da, singura, cu cardul sotului, pe motiv de copil bolnav si balamuc acasa. I-am luat si bebelunei ceva. Si sotului. Bine, alea cu cardul meu... pfff. Ah, ah, nu mai am rabdare pana la Craciun!!!

- am decorat casa pentru sarbatori!!! Figurinele facute cu spray pe geam au fost un hit!

- so far copila nu e bolnava (explicatia e mai jos, la the bad)

- am castigat o carte la giveaway la Ada, eeee!

- Guns de doua ori pe zi la radio, si am prins ambele momente, fix la dus si la intors de la mall, in masina


The bad:

- copilul cel mare e bolnav

- spatele meu a cedat si o zi intreaga nu m-am putut misca apoape deloc

- domnisoara e dependenta de mine, cu adevarat dependenta

- weekend-ul meu planuit cu diverse activitati fun s-a dus naibii pe motiv de copil bolnav, iar singura mea evadare la mall a fost contra cronometru = nu mi-a ajuns nici pe o masea, buhuhuuu

- e zapada afara, nu ma pot deplasa usor, nu-mi place

- bebeluna a executat figura "ne inchinam la soare si la alti zei": aflata pe podeaua din bucatarie, in bouncer, s-a ridicat in fund si s-a inclinaaat inceeet pana cand a atins cu fruntea gresia de pe jos, spre spaima mea. Nu s-a lasat cu "poc" si nici cu urlete pentru ca miscarea a fot extrem de lenta, cu incetinitorul putem spune, astfel incat la final mandra afisa o privire nedumerita iar mie imi sarise nitel inima din piept dar doar atat. Pupat podeaua si atat.

- semafoarele de la Izvorul rece pana pe Splai, sus, spre Cotroceni NU sunt sincronizate, le-am prins pe toate pe rosu. Oh, the joy!

No comments: