15 February 2013

Spectacole

A venit primavara si pe la noi, ne mai dezghetam nitel si incepem sa iesim prin lume, bebeluna e destul de mare sa mai stea si fara mine iar eu am ajuns ba sa bantui cu cel mic la mall in zi de gradinita (am chiulit, teoretic trebuia sa faca vaccin insa doctorita a zis pas pentru ca tusea, asa ca am ajuns in mall si a fost fain, eee!), ba in oras sa mancam, ba, iata, ne pregatim de spectacolul cu Mickey Mouse. Si nu stiu altii cum sunt (:D) dar eu abia astept show-ul de maine. Stiu, sunt ditamai adultul si topai de incantare ca o sa il duc la spectacol... anticiparea asta ma omoara. Sunt mai rau ca un copil, am o surpriza si nu mai am rabdare pana cand ii voi vedea fata, sper din tot sufletul sa fie pentru el asa cum ar fi pentru mine... hmmm... of, un concert Guns in formula veche si cu tonusul din vremurile bune??? :D

Iar acum nerabdarea creste pentru ca, surpriza, am primit o invitatie la spectacolul Zurli - Tiribam Tiribum. Abia astept, inteleg ca e mare hit. Mie imi place de ei ca stiu sa se puna la mintea copiilor si cum stiu sa ii antreneze si sa faca show, nu pot sa uit prima mea intalnire cu ei, la o piesa de teatru, cand am vazut reactia copiilor la melodia "Nu mi-e frica de bau-bau" (au sarit toti, majoritatea o stiau si au inceput sa cante, wow), asa ca de atunci ii asociez invariabil cu ea (cred ca o sa fiu foarte dezamagita daca nu o canta :D ).

In fine, eu sunt entuziasmata insa ma duc cu "criticul" (oare sa-i pun papion?), ah, abia astept sa vad ce zice!!!

2 comments:

Cristina+Alexia said...

Legat de concertul Guns în formula veche, îmi surţde ideea şi mie, mai ales că sunt fan!
În altă ordine de idei, ai un premiu de ridicat de la mine. http://blogulmameiincepatoare.wordpress.com/2013/02/18/blog-of-the-year-2012/

Zu said...

Din pacate cred ca nu mai avem sansa asta. Guns in formula noua si imbatranita am vazut, pe Slash in formula lui noua l-am ratat, restul ramane un vis frumos.

Multumesc pentru premiu, "il ridic" acusica :D.