08 March 2013

Despre iubire

Franturi din conversatiile purtate cu copilul meu:

- Mami, eu te iubesc pe tine. Te iubesc cat tot orasul!
----
- Mi-e dor de tine. Cand vii la mine? (e la bunici, de o zi...) Cate nopti mai trebuie sa dorm? (pana cand mergem sa-l luam)... Ii spun cate si raspunde: e prea mult, nu mai pot sa astept atat, mi-e dor de tine.
----
Il spun ce sa faca in timpul in care sta la bunici: sa se joace, sa iasa in curte, sa se bucure ca e cu ei etc... si il intreb ce sa fac eu pana cand vine el de acolo. Sa bei apa, sa mananci si sa dormi, mami...

------------------------------------------------

Cat despre sotul meu, numai de bine (ca tot ma tachina el ca ar trebui sa-l laud mai des pe blog): azi a stat cu cea mica si eu mi-am facut de cap in oras. Tare bine mi-a prins asa cadou, mi-a facut bine la cap, in primul rand. Bu a hranit copila de trei ori, a schimbat-o de n scutece si a marait doar de doua ori desi eu am intarziat mult. Dar era Ziua Femeii, nu? :D Iar de 1 Martie mi-a adus o stropitoare decorativa plina de flori si un voucher la un "nail bar", cu numele meu pe el. Pam-pam!

------------------------------------------------

Si pentru ca e 8 Martie, doar o vorba sa mai zic: cel mai bun shopping e cu mama. Yep, cu mama mea personala, ii tare fain. Si mi-a lipsit asta. La Multi Ani, mama!

P.S. Azi copila a spus prima data mamamammm. Incepe :D.

No comments: