03 April 2013

Activitati pentru copii la Miko Kids

De cand bebeluna a inceput sa "mearga" (varianta in patru labe, cu tentative de ridicare in picioare) ma tot gandesc la saltelele de la Miko Kids, despre care, iata, nu am apucat sa scriu - am fost invitata sa ii vad in actiune, sa testam doua cursuri. Initial am zis ca nu am cum, cel mare fiind la bunici, insa Ana m-a asigurat ca activitatile gandite pentru cei mici i se potrivesc si mandrei mele asa ca am inhatat copila si hmmm... fluturasul :D si am plecat la joaca.

La primul curs n-am mai intrat, pentru ca ajunsesem cam tarziu, dupa somnul ei de dimineata, insa era Learn with Music si pe acesta il stiu de la gradinita omuletului, am asistat la o ora de prezentare. Se invata engleza prin joaca si muuulte multe cantecele, tin minte ca la un moment dat chiar le-a dat diferite instrumente, s-a mers in cerc etc., vai, era o nebunie intreaga si am plecat cu capul cam zdranganind :-)... dar celor mici le place enorm. Din ce stiu eu, toti copiii de la gradinita au declarat convinsi ca ei vor la cursul acesta. Mdap, nu stiu copil sa il refuze. So, clientul lor e copilul si clientul e castigat :D. Am tot auzit ca au lectii si pentru copii asa mici ca bebeluna, cred ca sunt simpatice pentru ei, deja o vad pe mandra ca are mici tentative de bataiala pe loc ce cred ca ar trebui sa fie dans, ca doar o apuca atunci cand dau drumul la muzica (mnu, nu sunt :D), iar ideea de a invata inca o limba la o varsta asa de mica mie mi se pare foarte buna. Am vazut la omulet, care e bilingv, cat de usor si natural a invatat si acum vorbeste doua limbi, fara sa le incurce si facand firesc trecerea intre ele.

Si... ajungem la saltele. Cursul de gym, adica. Prezentarea oficiala spune ca sunt saltele premiate international de catre WESCO, practic sunt diverse forme moi care pot alcaturi un traseu pentru cel mic sau obstacole-de studiat pentru el. Spatiul nu era mare, insa era plin cu astfel de forme si provocarile pentru un bebelus sunt din belsug, de la mers pe panta pana la trecut prin cilindru si tot asa. Cand am fost in vizita domnisoara inca mergea in marsalier asa ca mai mult a stat in alt spatiu, unul cu multe cutii cu jucarii care au reprezentat atunci suficienta atractie cat sa imi stea cuminte mai bine de o ora (ah, the joy!). Acum insa ma tot gandesc la saltelele acelea, ca ar fi un loc safe in care sa isi testeze limitele si sa descopere cum e cu echilibrul asta :D.

Bref, mie mi-a placut, pentru ca joaca mea a insemnat sa mai stau si eu de vorba cu mame bloggerite pe care le stiu, copila a fost super linistita si a avut ce face si bonus am o si poza super simpatica a ei razand la mine in brate (FotoUnion e de vina) :D. Si cred ca o sa o duc pe mandra la Gym, vreau sa ii vad reactia la saltelele acelea, sper sa-i placa... iar pentru el ma intriga Cooking Class... hmmm, chiar sunt curioasa cum e.

No comments: