28 June 2013

Surprizaaa!

De o saptamana incoace anexa ma ameninta cu o surpriza. Obosita, stresata si nedormita, nu l-am bagat in seama. Sa fie la tine, ca mie daca imi lasi 5 minute de somn in plus imi faci deja un mare bine, bodoganeam eu in gand. Ieri imi zice ca vine surpriza si ma zoreste catre casa dupa o plimbare cu cea mica. Doar ca ieri toate se precipitasera: el a descoperit ca trebuie sa plece din oras cu noaptea in cap (trenurile catre orasul lui de bastina sunt putine si la ore imposibile) si eu urmam sa raman singura cu copila, el isi facea bagajele, eu ma scursesem pe podea... asa ca nu m-am gandit prea mult la surpriza asta care urma sa ajunga singura la noi acasa, la ceas de seara. Dupa care m-a informat ca o sa coboare ca sa aduca surpriza si, pam-pam, m-am trezit ca sotul meu vine inapoi cu cineva. O femeie, tanara. Mda, stiu si eu ca faza asta cu alta femeie adusa acasa nu suna de obicei prea bine, dar turns out ca e kinetoterapeut si venise in sufrageria noastra ca sa imi faca mie masaj (remember this?).

Aaaa, bon. Asa da. Azi sunt cu toate oasele asezate la loc si mult mai putine dureri in locurile obisnuite - unele noi, da, ca au inviat niste muschi intrati in hibernare - si ma misc mai usor. Bon asa, place la mine, se aproba surpriza.

No comments: