18 July 2013

Don Pandele

Precizare: Acest post este o reclama pe fata si implica legaturi cat se poate de clare de rubedenie si prietenie, ca doar il cunosc personal pe Don Pandele.


In "apararea" mea pot sa spun ca acum mii de ani lansam in eter cateva idei de afaceri al caror potential client fericit ma ofeream sa si fiu. Punctul 1 l-am rezolvat! :D - iata de ce si acest post cu reclama fatisa. Pentru ca poate mai au nevoie si altii, n-oi fi singura cazuta din copac. Si pentru ca Don Pandele este de recomandat, e... hmmm... un domn, cu adevarat domn care te asculta linistit orice minunatie abracadabranta esti capabil sa ii insiri si  si care nu vorbeste repede-repede, grabit si dornic sa te impresioneze cu termenii lui de specialitate si nici nu apeleaza la variante ieftine de tipul "da' cine v-a coafat doamna inainte??? ca v-a distrus tot parul, vaaaai, bine ca ati venit la mine!". Nope, e calm si rezolva roblema. So far mie mi-a formatat doua computere, mi le-a bibilit frumos, m-a salvat de un virus rau care a blocat tot-tot, mi-a explicat cum sa evacuez apa din masina de spalat cea incapatanata, mi-a schimbat bateria la iPhone, mi-a dat idei depre masina de spalat vase care cedase si ea nervos, m-a ajutat cu computerele diverselor rude si... poate cel mai important :D, cand mama l-a rugat sa-i faca mahjong-ul sa mearga la loc pe computer (ooooh, vai, cea mai tare cerere ever, testul suprem la "cum reactionezi la asta", deci mama l-a rugat sa-i repare link-ul la mahjong sau asa ceva, da???), ei bine, l-a reparat. Simplu si scurt, fara discutii - iar asta ne-a salvat, ca mama mea cea afona in ale computerelor e tare trista fara jocul ei si doar se stie, e general valabil: daca mama nu e bine, nimeni nu e bine :-))...

No comments: