06 July 2013

Jurnal de bebeluna (12 luni)


Un an.

Bebeluna e o minune. 

Nu ma intrebati cand a trecut timpul; nu ma intrebati nici macar cand am facut eu doi copii care uite cat de mari sunt, vai mie; nu ma intrebati cum de e atat de fabuloasa; nu ma intrebati nimic... sunt prea ocupata sa ma minunez si sa ma emotionez.

Draga mea, 

Te iubesc enorm si iti doresc tot ce e mai bun pe lumea asta, sa te dezvolti TU asa grozava cum sunt sigura ca esti, sa te bucuri de viata si sa ai parte numai de oameni calzi si iubitori in jurul tau.

Love, mama

4 comments:

Oana said...

La multi ani frumosi, fericiti si sanatosi si de aici inainte!

mariamirabela said...

Tiii, ce frumoasa este si ce seamana cu Api cand era mic! Parca il vad pe el atunci cand noi am plecat din tara, desi el era un pic mai mare. Multi ani inainte fericiti, impreuna, plini de soare, de balti (sa sariti in ele), de rasete, sanatate si recompense pe masura! Nu stiu cum am ratat postul acesta aniversar, iertare.

Zu said...

@Oana: multumesc frumos :D

Zu said...

@Maria: multa lume imi spune ca seamana, mi se pare foarte interesant... Mie mi se pare ca ea a mostenit mult si pe latura mamei mele (din familie), insa altfel e tot ca si omuletul: nu seamana foarte clar cu noi desi da, e a noastra :-))). Multumim frumos pentru urari.