16 August 2013

Dimineata tarzie

Azi sunt mahmura si mi-am inceput ziua abia acum o ora si ceva, ha!... Nu de la prea mult alcool, deh, ci de la mancat cu entuziasm o prajitura cu urda care m-a cucerit definitiv (must have the recipe, must try this at home... ahhh, mai bine nu, ca mananc toata tava) si de la jucat canasta pana la ore tarzii in noapte. Asta din urma gratie sotului meu entuziast care m-a plimbat ieri dus-intors in trei mii de directii, de nici nu stiu cand a trecut ziua, plus a unui numar impresionant de rude si familie extinsa prezente in jur, chestiune ce a contribuit la intreaga nebunie a zilei. A fost frumos, desi imi doresc sa fi putut da timpul pe slow motion ca sa apuc sa vorbesc mai mult cu unele persoane si sa ma bucur mai mult de fina mea care e o minune dotata cu o personalitate de zile mari, e greu sa te apropii de ea (e foarte hotarata, luptatoare, asa... mie imi place chestia asta... si are niste bucle si o figura...) - si mai mereu o vad pe fuga, buf. Mi-ar fi placut ca anexa mea sa NU isi uite toate actele la unchiul lui, macar de data aceasta sa nu isi respecte renumele :D, dar m-am bucurat tare mult (enorm de mult, the best present, zau) ca de dimineata m-a lasaaaat sa dorm. Bine, am si negociat chestiunea la canasta, damn, a trebuit sa-l lasa sa castige pe chestia asta :P. Ah, si am mai mancat si salata de vinete, vai!

Pe scurt, ziua a inceput relativ linistit, cu culcat copila si iesit la supermarket dupa cateva provizii, doar ca acolo ne-am intalnit cu unchiul lui si next thing I know eram la acesta acasa si mancam prajitura abia-abia scoasa din cuptor, dupa care am cautat masina tatalui lui parcata pe x strada ca sa luam o hartie din ea, apoi am umblat dupa o doamna sa luam niste acte si a trebuit sa asteptam x minute asa ca ne-am mai plimbat nitel prin zona, apoi am ajuns inapoi acasa unde se adunase multa lume si copila trebuia culcata, eu nu mancasem mai nimic, am alergat nitel dintr-o parte in alta si la final a mai venit rude, s-au copt vinete in aer liber, noi am inceput o canasta pe care n-am terminat-o pentru ca a trebuit sa plecam cu masina sa mai rezolvam ceva (? planurile sotului meu) asa ca ne-am intors, am culcat copiii de noapte si am fugit sa terminam canasta inceputa cu cateva ore mai devreme. What a day!

No comments: