16 December 2013

Back to the Future





Aaaaaa, la Skid Row e cu 18, pardon, la mine e cu 22 :D. cel putin asa zice testul asta, test care m-a mai informat ca "most people's mental age is 5 years older". Trust me, depaseste cu muuuult cifra de 5, sunta alta generatie, mai puneti, mai puneti, adica...22 de ani, facultate si masterat, vreo 10 ani de work dupa, doi copii, unul de aproape 5 ani - huh, cand nene? 

Whatever.  Cel mai mult mi-a placut ca ma intreaba daca imi vine sa cant singura: pai cum sa nu? :D So, sunt tinerica rau in spirit, ah, ah, ce de bancuri se pot face aici, da' nu, o sa zic doar ca mi-s fresh si happy, hai un cantecel sa mai cantam! (oare trebuia sa pun melodia aia cu Voltaj, cu 20 de ani???)

5 comments:

Butterfree said...

Hahaha... La mine a fost 27. Eu am 28, deci sunt in grafic:)))))

Creare site said...

interesant ;)

Zu said...

:D e fun ca da cu minus

Bro said...

Am incercat si eu, la mine a dat 23...


Zu said...

:-))) e mai mare!