31 December 2013

Buh bye 2013

2013 a fost un an complicat. Sufleteste l-am dus greu, nu mi-a placut. Prea multe s-au intamplat, am ramas cu semne de intrebare si diverse dileme atarnate de gat, ceva tristeti amare, un mare "de ce" naiba care ma chinuie inca si niste tabula rasa de facut, intr-un sens sau altul (mai ramane sa ma dumiresc in care).

Anul acesta am decoperit si ca sunt mult mai puternica decat credeam si ca nu imi mai e (asa) de frica sa ma arunc cu capul inainte. Am mult mai multa incredere in mine, in ce pot sa fac (mda, si eu ziceam ca am incredere in mine, dar siguranta aia care vine din interior e inegalabila). Paradoxal, am invatat si sa tac mai mult (nu stiu daca s-o trec la bune sau nu :D). Nu sunt convinsa ca e bine sa le adun in mine, musai sa gasesc si un mod de a le mai descarca (to do in 2014).

Altfel a fost bine. Am invatat sa functionez cu doi copii (trust me, e mare lucru) - finally lucrurile s-au asezat pe fagas. Pot chiar sa ma joc cu amandoi, ha! Sau sa iesim in parc fara sa moara nimeni de nervi. Yep, I am that good.

Am primit si cateva lucruri (gesturi) pe care le trec la lista mea de comori secrete aducatoare de optimism in viata mea. Gesturile si persoanele respective, nu lucrurile :D. Asta in ciuda faptului ca am stat mai mult in scorbura mea, in continuare simt nevoia sa fac asta - e o faza de regasire, tine si de cata disponibilitate mai am, de prioritati... un amalgam.

Profesional a fost un an bun. Da, stiu, sunt in concediul de maternitate, insa de stat locului nu stiu sa stau, asa ca mi-am ridicat singura noi provocari si de unde initial inclinam catre ceva, iata ca drumurile m-au purtat in alta directie. Fain asa.

Stiu mai bine ce vreau. Am facut si greseli - am inceput ceva pentru mine si n-am reusit sa duc la bun sfarsit, mdap. A intrat la dorintele pentru 2014, am multe asteptari de la anul asta. Ah, am multe de descalcit in 2014. Si mai toate ideile sunt pentru mine, eu cu mine am treaba :D. O sa fie un an interesant, sau cel putin asa se vede de aici :D.

No comments: