13 December 2013

My song for today - the X Factor way :D

Mi-a luat... nu spun cati ani ca sa ma prind care e "genul meu". Stiti voi... alea cu "e brunet, e blond, are ochi caprui" etc. N-am stiut in viata mea, nu m-a interesat, daca la alte persoane pot sa pun degetul pe rana si sa zic "e fix genul tau", la mine nu sunt in stare sa trag o concluzie.

Sau nu eram, ca am senzatia ca m-am dumirit brusc. Adica... am fost fan Guns N'Roses la viata mea (inca mai sunt :D). Axl Rose sedea frumos in postere pe peretii camerei mele. Eh, doar unul am zis eu, doar ca acum m-am trezit holbandu-ma la X Factor la un kind of  Axl Rose si cred ca e cazul sa trag linia si sa zic: "mda, cam asta e genul meu".

Deci da, iata-ma superficiala si adolescentina: impresionata de Alex Mataev care arata bine, canta cu feeling fix genul meu de piese, atitudine de rocker (putin prea sensibil cand vorbeste, I agree, dar bon, nu am discutat cu el, nu ma pronunt in privinta personalitatii), exact cum trebuie imbracat, damn'.

Acum sa nu ma intelegeti gresit, omul imi e drag, dar de castigat eu zic totusi ca Florin Ristei e mai bun. Ca voce, show, da, mai bun. Merita sa castige. Si nu, Bu nu intra in discutie, Bu e Bu, nu poate fi comparat cu nimeni :D.

P.S.: anul acesta X Factor e mai bun ca Vocea si Top Chef a urcat fata de Masterchef unde au adus vedete care nu stiu sa gateasca (?).



No comments: