24 February 2014

6/12

Sambata am facut ceea ce nu imi imaginam ever ca EU am sa fiu in stare sa fac - it's so not me...: plecata in tromba de acasa, cu un copil cu mine, am condus vitejeste o buna bucata de drum pana cand am primit un telefon inocent de la sot. "Cheile mele de la casa sunt la tine?". Mdap, erau. Crezusem ca iesim impreuna pe usa si inhatasem cheile lui din usa, cum fac de obicei, sa i i le dau dupa ce ieseam, doar ca eu m-am miscat mai repede si dusa am fost, uitand ca am si cheile lui si ale mele. So, l-am incuiat in casa :-))))). A urmat o scena de film, cu intors din trafic si telefoane cu "o, Rapunzel, lasa tu o sfoara in jos taman de la etajul opt..." si ceva galop pe scari in sus, ca dracia cu sfoara n-a functionat in timp util.

A doua zi m-a lovit revelatia intamplarii. Duminica, 23 februarie, la aniversarea noastra (6 ani de casatorie si 12 de relatie), am inteles si eu ce incerca sa-mi confirme Universul: Bu si cu mine suntem ca sacul si petecul :D.

Happy anniversary to us!

No comments: