07 February 2014

Bu, critic de film

Bu era la computer si n-avea chef sa se urneasca asa ca m-am uitat singura la "Blue Jasmine" pe laptop (did I tell u ca Mos Craciun mi-a adus un laptop nou-nout? :D). Bref, dupa ce am culcat copiii, mi-am transformat dormitorul in cinematograf. Chiar la final a aparut si Bu, mort de somn, intrebandu-ma daca mi-a placut filmul si despre ce e vorba. Am inceput sa-i povestesc totul cu lux de amanunte si explicatii detaliate, pfff, proasta idee, pentru ca l-am adormit si mai tare :D. Cand am terminat, de langa mine nu se mai auzea decat un sfarait suspect:

- Ai adormit? zic eu nedumerita
- Mmnu, raspunde el cu o voce de om care doarme pe el
- Atunci ce zici de film?
- Nu e un film pentru seara, e pentru dimineata, a tras el concluzia mormaind dintre perne

No comments: