18 February 2014

Copiii mei cei grijulii

Ieri, in lift, minunea mea mica se agita de mama focului in fata fermoarului de la hanoracul meu. Era deschs, bata-l vina si dansa are mereu mare grija sa ne incheiem pana in gat. Inlcusiv pe ea, daca ii pun haina si nu o inchei... pfff, moristile alea de manute incep sa se agite. La fel si cu papucii, fereasca... sa te prinda dom'soara descult, ca imediat se infiinteaza cu incaltarile langa tine si incepe sa-ti tururie ceva (cred ca e o tirada "parinteasca") si sa gesticuleze. De voie, de nevoie... te incalti, ce sa faci (acum i-am luat frica si stau mai mult cu papuci in picioare). La mine e nostim cand am cipici si ea apare prompt cu papucii dupa mine :D. Culmea e ca agitatia asta cu papucii vine de la o persoana care isi scoate papucii si sosetele de cel putin zece ori pe zi... incalcite sunt misterele lumii in care traim.

El, baiat mare deja, a dus atentia la alt nivel. Acum doua zile a cules o pana de afara, ca ii este frig "saracuta". O pana de porumbel. A spalat-o cu grija (era murdara, biata de ea) si a lasat-o sa se ususce pe marginea chiuvetei, dar n-am avut voie sa sting lumina la baie, pentru ca "ii e frica de intuneric, mami".

No comments: