28 March 2014

De toate pentru toti

Buna dimineata. Ma pregatesc de o zi plina cu trupa, probabil ca vom mazgali toata casa, mmm, pardon, am vrut sa spun ca vom picta ceva artistic si nemaivazut, dupa care vom intoarce bucataria cu fundul in sus vom prepara cu mult drag ceva impreuna sau vom insira sinele de tren prin toata casa ori vom cantari cu piese de lego (e fain, do try this at home). Asta dupa ce m-am trezit la 3 dimineata si am lucrat pana pe la 6 iar la 7 am refuzat sa ma dau jos din pat, ceea ce a generat oaresce conflict cu sotul care era si el in faza de denial. Am castigat eu :D pana cand a venit pitica si mi-a tras perdeaua la fereastra, tot bolborosind ceva... si mi-a venit soarele in ochi. Ah, the life! The joy!


In fine, cum eu nu-mi vad capul de treburi, voila, cateva idei faine-faine (serios, de mult n-am mai gasit asa ceva minunat de grozav :D).

Free rice (for each answer you get righ we donate 10 grains of rice)
Invatati/ exersati: the world of math
P-aia cu lego v-am zis-o deja :D

No comments: