16 May 2014

Dialoguri

Discut cu copilul meu despre apa, importanta ei si alte din astea. Cumva ajung sa intreb:
- Si animalele din padure, de unde crezi ca au apa sa bea?
Raspunsul lui, oh, aceasta Maria Antoaneta a vremurilor noastre, vine scurt si ferm: Din piscina!

--------------------

Vorbim despre gradinita.
- Si ce ai desenat la gradi?
- O foaie cu patru foi! Cu patru foi, nu trei!

--------------------

Iar in trafic, iar isi pune singur intrebari despre ce vrea sa fie cand se va face mare...
- Stii care o sa fie munca mea?
- Nu, ce meserie vrei sa ai?
- Cand o sa sune alarma o sa ma sui in masina mea de pompieri si o sa merg unde suna. 
... ahaha, deci am ajuns de la primar la pompier :-)))
- Si o sa ma intorc la 7! decide el rapid (7 seara este ora la care se pun desene la noi in casa si omuletul vrea sa fie sigur ca le prinde: pompierit- pompierit, dar sa ajungem la desene la timp!:P)

--------------------

 Auzim la radio Impossible - James Arthur si ii place, asa ca declara: 
Mami, cand aveam 3 ani am facut eu muzica asta. Cand eram bebelus si aveam 3 ani.

(hmmm... oare e cazul sa am o conversatie cu James Arthur despre drepturile de autor?)

--------------------

Hai sa-ti spun ce e zapada, zise el.
?
Zapada e un obiect friguros.

No comments: