24 June 2014

Starea de perplexitate

Era un banc cu Bula, un telefon si starea de perplexitate...

Ei bine, la noi starea de perplexitate se instaleaza cand copilul cel mare se joaca linistit pe covor impreuna cu sarbatoritul unor prieteni, bebelusul trupei e ocupat sa se rostogoleasca pe burta sau ceva similar iar copila mea mosmondeste si ea ceva prin zona (dupa cum o cunosc eu, probabil mananca un fursec) in timp ce adultii povestesc diverse. Moment in care se aude replica baiatului meu:

"Mami, mai vreau un bebe!"

Ti se pare ca nu ai auzit bine dar replica e repetata, ba chiar detaliata, adica ar fi bine sa fie o fetita... e clar ca vorbim de copilul nr. 3 pe care copilul nr. 1 isi exprima dorinta sa il avem, ha, n-am replica, am ramas masca... Ah, voila, asa apare starea de perplexitate...

2 comments:

Diana Cornea said...

Si? Se misca treburile in acea directie sau ramaneti in starea de perplexitate?:))
Ah! Daca ar fi usoara tooooaaaataaa tranzitia as face o suta de bebei:d

Zu said...

Huh? S-a inchis la magazin :D