31 July 2014

Ecuatie cu trei telefoane

Saga "eu si iPhone" continua... Mai precis:

- se dau trei telefoane iPhone (diverse generatii)
- se mai dau si trei cabluri si doua mufe din cele de bagat in priza (whatever their name is)
- telefoanele nu se incarca

Incetul cu incetul observ ca telefoanele mele nu se mai incarca. Intai mai merg, daca purced la permutari telefon-cablu-mufa... apoi cam mor toate telefoanele si mai ramane varianta "incarcat la computer", dar, culmea, un singur telefon si un singur cablu...

Ma duc la un service, omul de acolo imi face testele cu incacatorul lui (merge), cu cablurile mele si mufa lui (nu merge) Concluzia clara: cablurile toate au decedat (trei??? toate trei!). Am cumparat un cablu nou, maxcell (?), plec acasa fericita, mi se incarca telefoanele, lumea e roz cu vata de zahar.

Pana ieri. Cand iar nu mi s-a mai incarcat niciun telefon. Iar mor toate pe capete. La computer nu merg. Exceptand o singura data, aseara, cand dupa ce l-am pus in toate USB-urile si nimic, am reluat toate USB-urile, asa, la nervi, si brusc telefonul meu a inceput sa se incarce, doar ca azi de dimineata n-a mai vrut (tot telefonul ala, tot USB-ul ala si tot cablul ala) - in rest imi baga mesajul cu windows care nu recunoaste acest device. Asa ca reluam problema:

- se dau trei telefoane iPhone (diverse generatii)
- se mai dau si un cablu nou si doua mufe din cele de bagat in priza (whatever their name is)
- telefoanele nu se incarca

Asa ca sunt in ceata. Si se da problema de mai sus. Ce nu merge si eu ce fac? Celui care gaseste solutia ii voi oferi recunostinta mea vesnica.

2 comments:

Piersi said...

Solutia e sa-ti iei Samsung. :))

Zu said...

Da :D