20 August 2014

Notes

Note to self: cand parchezi la mall si vorbesti la telefon, ai totusi grija unde lasi masina, ca sa nu o cauti de nebuna mai apoi prin toata parcarea subterana

Note to self: magazinele de la mall se deschid la 10.00, degeaba te duci la 9.30

Note to domnu' muncitor care se uita preocupat cand parcam (as in facuse si cativa pasi mai aproape, sa vada mai bine): da, dau cu spatele si nu, nu lovesc masina din spate, nu va faceti griji, nu va mai holbati, stiu si eu ca sunt femeie la volan dar asta nu inseamna ca e musai sa ma izbesc de toate masinile din jur

Note to oamenii care fixeaza intalniri pe care nu le onoreaza: bleah, bleah, bleah

Note to radio RockFM: Breaking the law, da, nice choice, l-a impresionat pe domnu' muncitor de mai sus

Note to doamna in varsta care s-a varat in fata mea la coada la Mega: e jenant, stiu si eu trucul cu "vaaai, n-am stiut ca e o singura coada pentru toate casele" (nu zau??! in mai toate Mega-urile e asa) dar tot e jenant sa mizezi pe varsta si respectul meu pentru o persoana mai in varsta

Note to self: cand te duci sa te uiti la cosmetice fa-ti totusi o documentarea de acasa, altfel te vei trezi ezitand nedumerita intre vreo trei tipuri de fond de ten si doua culori de oja

No comments: