10 October 2014

Replici - 5 ani si 8 luni

Pentru ca ieri a fost ziua in care in holul plin de parinti si copii s-a auzit clar intrebarea adresata tatalui prietenei lui bune de la gradi:

- Dar voi de ce nu mai sunteti impreuna? De ce nu mai sunteti casatoriti?

...ahaaaammmmm.
...sa mai descarc din sacul cu replici:

In masina, necajit ca nu stiu ce "nedreptate" i-am facut (din cele care vin cu fisa postului de parinte),  vede o reclama la inghetata si imediat ii sclipeste o idee asa ca declara trist, pe un ton de personaj distrus:
- Mi-ar prinde bine o inghetata. M-ar mai linistit nitel.

---------------

Citim despre diverse creaturi care traiesc in apa. La fiecare descoperim cate o particularitate si concluzia e inevitabil ceva de genul:
- Pisica de mare are tepi! Eu nu ma mai duc in apa!
...
- Langusta are clesti! Eu nu ma mai duc in apa!
...
- Meduzele inteapa! Eu nu ma mai duc in apa!
...
- Eu nu ma mai duc in apa!!!

---------------

Mergem cu masina si ma intreaba de ce nuuuu mai ajungeeeemmmmm (:D)... asa ca ii raspund ca e trafic. Sunt corectata ferm:
- Nu se zice "trafic"! 
-...?
- E "bara la bara"!

---------------

 Nu stiu daca sa-l trec la capitolul viitor nabab sau personaj chibzuit, dar planul lui de viitor legat de masini suna cam asa:
- Eu cand  sa fiu mare o sa imi iau trei masini. Mai intai imi cumpar una si daca o sa mai am bani imi mai iau doua!

5 comments:

Piersi said...

Aia cu linistitul o recunosc. Mie imi zice: "ce-mi iei si mie de la magazin sa ma linistesc?"

:))

Vio said...

Aia cu masinile mi s-a parut cel mai tare!:))
La noi e cam asa "schimba mami masina, vinde matisul, cumpala un opel decapotabil ssi un bemveu gipan male-male!" (a se citi x5)

Ioana said...

Demential! Am ras cu lacrimi. Sa-ti traiasca fericit!

Zu said...

@Vio: bun plan, ma intreb oare ce te retine? :-)))

Zu said...

@Ioana: :D